آلیا در گفتگو با بسیج:

وزارت ارشاد از جشنواره عمار حمایت کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جشنواره فیلم عمار و کتاب هایی که در این زمینه نیازمند مساعدت وزارت ارشاد برای چاپ و انتشار است تصریح کرد: انتظار این است که مسئولان این وزارتخانه فرهنگی، اسلامی رفتار کنند.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۲۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید متناسب با مطالبات انقلابی مردم باشد.

وی افزود: یک جنبه از فعالیت های وزارت ارشاد در به تحقق رساندن ارزش های اسلامی، حمایت از هنر و فیلم ارزشی از جمله جشنواره عمار است که ویژه و منحصر به انقلاب اسلامی و در مورد رشادت ها و شجاعت هایی است که برای دفاع مقدس صورت گرفته است.

نماینده مردم تهران با اشاره به جشنواره فیلم عمار و کتاب هایی که در این زمینه نیازمند مساعدت وزارت ارشاد برای چاپ و انتشار است تصریح کرد: انتظار این است که مسئولان این وزارتخانه فرهنگی، اسلامی رفتار کنند.

آلیا در پایان اظهار داشت: در مورد جشنواره فیلم عمار انتظاراتی وجود دارد که در اسرع وقت باید شخص وزیر، ورود پیدا کرده و درخواست ها را تأمین کند چرا که چنین جشنواره هایی به کشور از لحاظ فرهنگی مصونیت می بخشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار