حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با بسیج:

دیپلماسی ما در قبال عربستان باید شجاعانه باشد

جنایت عربستان در اعدام رهبر شیعیان آن کشور به نوعی پوششی برای شکست های خودش در یمن و بحرین است.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۷۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اعدام شیخ النمر گفت: جنایت آل سعود را به شدت محکوم می کنیم؛ آل سعود باید بداند که با ریختن خون این مجاهدین فی سبیل الله به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

سالک افزود: با جنایت هایی که دولت عربستان در داخل کشورش و در منطقه انجام می دهد، و در تربیت داعش و القاعده و طالبان و جریان هایی که به شکل جنگ های نیابتی به دستور اربابش آمریکا و اسرائیل انجام می دهد، قطعا محکوم به شکست است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنایت عربستان در اعدام رهبر شیعیان آن کشور به نوعی پوششی برای شکست های خودش در یمن و بحرین است.

وی افزود: آل سعود در قالب یک جریان مزدور اسرایل و آمریکا عمل می کند و محکوم به شکست است؛ مسلمانان عربستان قدرتمندانه انتقام خون شیخ نمر را از حکومت آل سعود خواهند گرفت و جهان اسلام پای این موضوع می ایستد.

سالک خاطر نشان کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس تبیین سیاست های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ارتباط با این نوع حرکت ها باید مواضع قاطع، صریح و روشن و بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار