خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

حماسه 9دی نمایش قدرت ملت و تجلی میثاق امت با ولایت بود

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حماسه 9دی نمایش قدرت و عظمت ملت ایران و تجلی میثاق امت با ولایت و آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، رهبری وولایت بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۰۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در همایش بزرگ "بصیرت ماندگار و میثاق مردم با ولایت" که به مناسبت حماسه 9دی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، با بیان اینکه نمونه های فراوانی از فتنه انگیزی در تاریخ وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه دشمن با استفاده از بی بصیرتی عده ای از افراد در انقلاب جایگاه داشتند، فتنه 88 را بوجود آورد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نظام سلطه در فتنه 88 همه قدرت و توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی و نظام و ولایت به کار گرفته بود، افزود: در این راه نیز دشمن با امپراطوری رسانه ای و همه توان خود به دنبال کاشتن بذر نفاق و فتنه در میان مردم بود.

وی با ارائه تحلیلی از اقدامات فتنه گران قبل و بعد از انتخابات 88، گفت: بهانه تقلب و تشکیل کمیته صیانت از آرا در حالی که این افراد در انتخابات مختلف با آرای مردم انتخاب شده بود، سناریوی دشمن بود که برای اجرای آن به دنبال فرصت می گشت و در این انتخابات فرصت را مناسب دید.

سردار خرم با اشاره به اینکه نمونه انقلاب های مخملی و رنگی را در کشورهای دنیا شاهد بوده ایم، تصریح کرد: استکبار به دنبال اجرای سناریوی رنگی بود ولی ملت در حماسه 9دی نشان داد که رنگ ملت ایران، رنگ دینی و اسلامی است و مردم در حماسه 9دی این را به صراحت نشان دادند و تبعیت خود را از ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال مهار انقلاب و تغییر ساختار بود و قبل و بعد از انتخابات نیز این را تکرار می کرد، اظهار کرد: در فتنه 88 چهره واقعی برخی از افراد که خود را پیرو ولایت معرفی می کردند، آشکار شد و مردم نیز به آنها اجازه خود نمایی نداده و در حماسه 9دی فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی با اشاره به اینکه قبله و آمال برخی از افراد در آمریکاست و این افراد از آمریکا تغذیه فکری می شوند، افزود: ملت در 9 دی نشان دادند که در مقابل توهین به مقدسات و باورهای دینی ساکت نمی نشینند و مانند سیل خروشان بیرون آمده و از فتنه گران برائت کرده و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

سردار خرم با بیان اینکه بصیرت مردم در حماسه 9 دی 88مثال زدنی بود، اظهار کرد: این انقلاب فتنه های بزرگی را پشت سر گذاشته است و در همه آنها نیز دشمنان را ناکام و ناامید کرده ولی دشمن هنوز هم به فکر توطئه و فتنه انگیزی است و لذا باید هوشیار و آگاه بود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: حماسه 9دی نمایش قدرت و عظمت ملت ایران و تجلی میثاق امت با ولایت و آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، رهبری وولایت بود.

وی با بیان اینکه دشمن بدعهد و پیمان شکن آمریکا دست از دشمنی و فتنه انگیزی برنداشته است، گفت: با نرمش قهرمانانه حقانیت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه مسائل هسته ای ثابت شد ولی باید توجه داشت که سوابق دشمن پر از بدعهدی است و هرگز نیز دست از این پیمان شکنی بر نمی دارد.

سردار خرم با بیان اینکه دولت باید بدون کم و کاست منشور و دستورات 9گانه مقام معظم رهبری را درباره مسئله برجام عملی کند، اظهار کرد: اقدامات اخیر آمریکا در تصویب قانون کنگر درباره محدودیت سفر و بلوکه کردن اموال ایران مصداق بارز نقض برجام است و دولت باید پاسخ محکمی به آن بدهد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آمریکا مرتکب انواع جنایات و خیانت ها در قبال مردم ایران اسلامی شده است، تصریح کرد: آمریکا باید به ما خسارت بدهد نه ما به آمریکا.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب فتنه نفوذ دشمنان باشیم، گفت: امروز ملت نشان داد که در تبعیت از ولایت یکپارچه است و ما باید اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کرده و آن را تقویت کنیم.

سردار خرم با بیان اینکه امروز انقلاب مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است ، افزود: امروز مرزهای جبهه مقاومت در خارج از ایران اسلامی و در سوریه قرار دارد و ما باید پشتیبان این جبهه باشیم.

ارسال نظرات