حیدرپور در گفتگو با بسیج:

سطح روابط با عربستان باید کاهش یابد/حرمین شریفین نبود، قطع روابط لازم بود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر خانه خدا و حرمین شرفین درعربستان نبود، قطع روابط با عربستان سعودی بهترین کار بود.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۰۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
عوض حیدرپورعضو کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اعدام شیخ باقر النمر، روحانی برجسته عربستان اظهار داشت: رژیم آل سعود با این اقدام سرنوشتی همچون صدام، حسنی مبارک و قذافی پیدا می کند و راه طولانی سرنگونی خود را بسیار کوتاه کرد.

حیدرپور در توضیح این مطلب افزود: همه سلاطین جباری که در طول این سالها روی کار بودند این اقدامات را نسبت به مبازران شیعی و مسلمانان انقلابی و کسانی که دنبال بیداری اسلامی بودند همچون شیخ باقر النمر انجام می دادند؛ اما دوران پادشاهی این نوع سلاطین به صورت کلی در تمام جهان سرآمده و این ها جزءآخرین سلاطینی هستند که مرگ محتوم خود را رقم زده اند.

وی با بیان اینکه مسلمانان در سراسر جهان دنبال بیداری اسلامی هستند تاکید کرد: موجی که در جهان اسلام به دنبال اعدام شیخ النمر و باقی انقلابیون در جهان رخ خواهد داد سراسر حجاز را فراخواهد گرفت و رژیم آل سعود قطعا و حتما سرنگون خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی یادآورشد: اگر خانه خدا و حرمین شرفین درعربستان نبود، قطع روابط با عربستان سعودی بهترین کار بود.

حیدرپور در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید شکایتی رسمی، مستدل با هماهنگی دیگر کشورهای اسلامی و علمای اسلامی  تنظیم و در مجامع بین المللی ارائه کند و کاهش سطح روابط با عربستان سعودی نیز در این راستا، بسیار مطلوب و اولی خواهد بود.
ارسال نظرات