فرمانده سپاه خدابنده:

در حماسه ی ۹ دی مردم حرف ولایت را فهمیدند

در حماسه ی ۹ دی مردم حرف ولایت را فهمیدند و ای کاش خواص نیز به اندازه عوام ولایت فهم بودند، تصریح کرد: هیچ کس به اندازه سران فتنه به خون شهدا خیانت نکردند.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۸۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در ۹ دی گفت: حماسه آفرینی مردم ایران در همه صحنه ها فقط بواسطه رمز ولایت بوجود آمده است.

ولی اله ابراهیمی با بیان اینکه هیچ کس به اندازه شهدا ولایت شناس و ولایت فهم نبودند، افزود: رمز ولایت عامل ایجاد حماسه‌ها در کشور ما بود و شهدا در راه ولایت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در همه وصیتنامه‌های خود به پیروی از ولایت تاکید کردند و در فتنه ۸۸ عده‌ای حب مقام و قدرت آنها را از مسیر انقلاب خارج کرد و به نظام خدشه وارد کردند.

وی خاطر نشان کرد: هزاران نفری را که در روز ۹ دی به میدان آمدند و شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» را سر دادند، باید افرادی دانست که درس ولایت فقیه را می‌دانند.

ابرهیمی معیار وحدت اسلامی را اسلام و قرآن دانست و با اشاره به حادثه کربلا افزود: در زمان امام حسین(ع) افرادی که آن حضرت را به شهادت رساندند، هم نماز می‌خواندند و هم روزه می‌گرفتند ولی با این وجود چون بصیرت نداشتند خود را برای به شهادت رساندن و به اسارت درآوردن یاران آن حضرت آماده کرده بودند.

فرمانده سپاه خدابنده ولایت فقیه را معیاری برای پیمودن راه حق دانست و ادامه داد: ولایت فقیه کسی است که با اسلام راستین آشنایی کامل دارد و چون خودمان صلاحیت بهره برداری از معارف قرآن را نداریم، باید به رهبر و اسلام شناسی شایسته و آشنا به زمان و مکان و معارف اسلامی مراجعه کنیم.

ارسال نظرات