مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

به جای کدخدا دانستن آمریکا، فرامین رهبری را اجرا کنید

حجت الاسلام حسینی کوهستانی گفت:به جای کدخدا دانستن آمریکا، باید به خدا تکیه کرد و گوش به فرامین مقام معظم رهبری داد و مقاومت شرط پیروزی است.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۵۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: مراسم بزرگداشت ایام الله ۹دی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، فرماندار و مسئولان شهرستان در امامزاده عبدالله بافق و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی کوهستانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان ضرورت تفکر و تدبر در تاریخ گفت: اسلام سفارش فراوان به تدبیر وتفکر در تاریخ و عوامل سعود وسقوط ملت های مختلف کرده است و با بررسی تاریخ انقلاب در می یابیم ملت ایران از همان سال ۱۳۴۲ تصمیم درست را گرفتند وگوش به حرف ولی فقیه زمان دادند.

وی با توجه به ویژگی های ایام الله از نظر قرآن۹دی یوم الله خواند و تصریح کرد: یوم الله روزی که مردم با نیت پاک وخالص و امداد الهی در ایجاد آن موثر باشند و یوم الله قلب تاریخ است وبا تپش این قلب زنده هستند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد ویژگی های فتنه از نظر حضرت علی ( ع) را چنین بیان کرد: شبهات حق جلو داده می شود بعد از گذشت زمان معلوم می شود حق نبوده است. در فتنه ۸۸ ابتدا تقلب در رای مردم اعلام شد مردم را به نوعی برای مطالبه حقشان حرکت دادندو خیلی از مردم متوجه اهداف سران فتنه نبودند.

وی افزود: وقتی فتنه گرها به  پرچم و تکیه های امام حسین (ع) تعرض کردند چهره واقعی خودشان را نشان دادند و مردم فهمیدند بحث اصلا تقلب در انتخابات نبوده وبا احساسات مردم بازی کردند و لذا باید تاریخ ۸۸ برای جوانان بازگو شود تا نسل جوان این حوادث تلخ را ببینند ودرس عبرت بگیرند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در مورد راه نجات در زمان فتنه اذعان کرد: در امواج متلاطم فتنه قرآن وائمه اطهار کشتی نجات است که در زمان غیبت امام زمان ( عج) ولی فقیه سکاندار این کشتی است. ملت ایران در فتنه ۸۸  با اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه توانستند توطئه فتنه گران را نقشه بر آب کنند.

این روحانی درباره مذاکرات ایران و۵+۱ تصریح کرد: دشمن دشمن است و دست از دشمنی بر نمی دارد لذا باید شروط مقام معظم رهبری در مذاکرات رعایت شود .

حجت الاسلام کوهستانی در ادامه ضمن اشاره به وحدت داخلی و امت های اسلامی اظهار داشت: همیشه اختلافات سلیقه ای وجود دارد این اختلافات تازمانی پذیرفته است تا حکم الهی اعلام نشده باشد و دین وقانون فصل خطاب در اختلافها است.

وی افزود : مقام معظم رهبری امام خامنه ای بعد از اظهار اختلافها در سال ۸۸ با همه افراد مدعی با دیدگاه های مختلف جلسه گرفتند تا اختلاف نظرها را بررسی وحل کنند بعد از نظر ایشان اگر کسی بر طبل اختلاف وتفرقه بکوبد شیطان در تمام وجودش رسوخ کرده است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به طبق آیه ۵۴ سوره نساء اظهار داشت: فتنه گران دنبال این بودند که کمیته حقیقت جو از سازمان های بین الملل و آمریکا بیاید و بررسی کنند و یک سوال اینکه تاکنون این سازمانهای بین الملل در مسائل مختلف از جمله فلسطین, سوریه، عراق، افغانستان، یمن ونیجریه چه قدمی را به نفع ملت آنها برداشته اند؟

وی در رابطه با حساسیت کنونی کشور ونزدیک شدن به دوانتخابات مهم تصریح کرد: ملت ایران مومن هستند وانسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود. با حضور حداکثری در انتخابات مثل حماسه ۹دی سیلی محکمی به گوش مستکبرین وایادی داخلی آنها نواختند.

سخنران بزرگداشت حماسه ۹ دی در پایان خطالب به کسانی که می گویند آمریکا کدخدا است وبرای حل مشکلات باید کد خدا را ببینیم بیان کرد: باید به خدا تکیه کرد و گوش به فرامین مقام معظم رهبری داد. آمریکا نمی تواند مشکلات را حل کند هرگز این اتفاق نمی افتد و مقاومت شرط پیروزی است.

IMG_2969 IMG_2970 IMG_2971 IMG_2972 IMG_2982

 

Top of Form



ارسال نظرات