خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

باید مراقب توطئه و فتنه نفوذ دشمن بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمن امروز به دنبال نفوذ است و همه ما وظیفه داریم تا همواره مراقب توطئه های دشمنان باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گویی با اشاره به اینکه دو عامل اساسی در به وجود آمدن فتنه 88 نقش داشت، اظهار کرد: منفعت طلبان، قدرت طلبان، دنیا طلبان و مثلث زر و زور و تزویر و دشمنان خارجی دو عاملی بودند که دست به دست هم داده بودند تا با این فتنه انگیزی به اهداف خود دست یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در فتنه 88 دشمن بستر انتخابات را فرصت مناسبی برای استفاده به نفع خودش دید و متاسفانه در داخل کشور نیز یک عده خواسته و ناخواسته کمک می کردند تا امیال و خواسته های دشمن خارجی تحقق بیابد.

وی با اشاره به بصیرت و ایمان مردم در خلق حماسه 9 دی، گفت: در نهم دی ماه سال 88 مردم احساس کردند که دستاوردهای نظام اسلامی در خطر است و به همین خاطر به صحنه آمده و دفاع کردند.

مولودی با بیان اینکه مردم در 9 دی ماه نشان دادند که در مقابل توهین به ارزش ها و اصول هرگز ساکت نمی نشینند، تصریح کرد: مردم نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه بوده و نسبت به دخالت بیگانگان مانند آمریکا واسرائیل که از فتنه گران دفاع می کردند، حساس هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: 9 دی یک حماسه ماندگار بود که به دنیا نشان داد، ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و اصل نظام و ولایت فقیه کاملا دارای بصیرت و توانمندی است و به هنگام عمل می کنند.

وی هم چنین با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال فتنه نفوذ است، تصریح کرد: دشمن امروز بعد از اینکه در زمینه های مختلف با شسکت مواجه شده به دنبال نفوذ است و لذا باید همواره مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

ارسال نظرات