خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

حماسه 9 دی،حماسه دفاع از انقلاب، نظام و ولایت است

امام جمعه میاندوآب گفت: در 9 دی مردم از هر گروه، قشر و حزبی به صحنه آمده و به دفاع از از انقلاب، نظام و ولایت پرداختند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۰۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه حماسه 9 دی حماسه دفاع از انقلاب، نظام و ولایت بود، اظهار کرد: در 9 دی مردم از هر گروه، قشر و حزبی به صحنه آمده و به دفاع از از انقلاب، نظام و ولایت پرداختند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه فتنه 88 دعوای دو کاندیدای پیروز و بازنده نبود، افزود: دشمن در فتنه 88 به دنبال مقابله و تغییر نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه 9 دی چشم فتنه را کور کرد، گفت: در 9 دی سال 88 همه کسانی که دل آنها برای انقلاب می تپید به صحنه آمده و از انقلاب و نظام و ولایت فقیه دفاع کردند.

حسن زاده با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، حماسه دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی بود، تصریح کرد: مردم در 9 دی 88 از اصل ولایت فقیه و از آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و بصیرت و هوشیاری خود را نشان داده و با ولایت میثاقی دوباره بستند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: در فتنه 88، مخالفین نظام و دشمنان به مقابله با نظام و انقلاب اسلامی برخواسته بودند ولی مردم در حماسه 9 دی به دفاع از نظام و ولایت پرداختند و این حماسه را نباید به گروه بندی های سیاسی تقلیل داد.

ارسال نظرات