خبرهای داغ:
همزمان با سالروز تجلی قدرت خدا:

تجمع حماسی 9 دی در شهرستان خوی برگزار شد

همزمان با سالروز نماد ولایت مداری، بصیرت و حضور مردم ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی تجمع حماسی 9دی مردم شهید پرور و ولایی شهرستان خوی در حسینیه شیخ نوایی برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا در جمع بصیرانه و آگاهانه مردم شهرستان خوی با اشاره به روزهای حساس و عبرت انگیز (ایام الله )سفارش شده خداوند در آیات قرآنی گفت: در طول تاریخ ایران روزهایی داریم که بنا به اهمیت رخدادهایش به ایام الله نام گذاری شده اند چون 22 بهمن 57،15 خرداد 42،13 آبان 59 و 9دی88، لذا باید از این روزها درسعبرت بگیریم و حوادث رخ داده آن را فراموشنکنیم چرا که فراموش کردن چنین روزهای بزرگی حاکی از نفوذ و رخنه دشمنان به حریم ماست.

حجت الاسلام مهدی مهدوی افزود: دشمنان اسلام و قرآن خواستند از پیوند بین فتنه و نفوذ استفاده کنند و ساختار نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند و بدین خاطر در 4مرحله قدرت هوشمندانه که هماناجبار،اکراه،استخدام و نفوذ و مجذوب سازی بود را به کار بردند.

وی ادامه داد: دشمنان با این عنوان که با به كار بردن مراحل قدرت هوشمندانه در قالب جنگ نرم گام به گام و مرحله به مرحله طرح هاي چندين ساله خود بر عليه اسلام وانقلاب ايراني را دنبال مي كنند بسترهايي را برحمايت از فتنه در ممالك اسلامي پهن مي كنند.

اين مقام مسئول با بيان تعبير رهبري مبني بر اينكه تجلي قدرت خدا در 9دي بر همگان كاملا آشكار بود اظهار داشت: مردم ولايت مدار ايران اسلامي با اتكا بر خداوند و تبعيت از منويات رهبر ي و پيمان مجدد با آرمانهاي امام و شهدا برنامه هاي دشمنان را نقش بر آب كردند و همانند دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس با غسل شهادت در صحنه حاضر شدند و ولايت فقيه را تنها نگذاشتند.

حجتالاسلام مهدوي با اشاره به خطبه 156 نهج البلاغه حضرت علي(ع) بسترهاي فتنه را مال اندوزي و ثروت اندوزي، دين داري غير عالمانه، شبهه افكني بي مبنا و بي تفاوتي نخبگان و نا آگاهي مردم عنوان كرد.

وي در رابطه با طرح ريزي فتنه 88 گفت: در سال86 مكين سناتور آمريكايي علنا اعلام كرده بود كه بايد از شعار و انقلاب سبز براي نابودي ايران استفاده كنيم و نيز حزب ضاله مشاركت مجاهدين انقلاب اسلامي طي نشست در تيرماه همان سال از انقلاب مخملي درايران سخن گفت.

حجت الاسلام مهدوي ادامه داد: دومين كار آنهاجسارت به امام و رهبري بود و در نهايت با بي شرمي تمام در روز عاشورا به رقص و پايكوبي دست زدند و به عزاداران حسيني، مساجد و پايگاه هاي بسيج حمله كردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهدا اظهارداشت: دشمنان از خدا بي خبر با تمامي اين فعاليت ها و صرف هزينه هاي گزاف نتوانستندكار كنند و مي توان به عواملي چون جايگاه رهبري در نظام جمهوري اسلامي ايران،فاصله زياد آراء مردمي،حضور با بصيرت مردم در صحنه، عبور از خط قرمز امام و انقلاب اشاره كرد.

وي در پايان با اين عنوان كه نفوذ دشمن هيچ موقع تعطيل نمي شود ابراز داشت: دشمنان با برنامه ريزي و كتمان حقيقت جلو مي آيند و اهدافي چون جهاني سازي فرهنگ وافكار خود را دنبال مي كنند لذا بايد با تدبر و تعقل در آيات قرآني كه مسايل فكري راتاكيد ميكند در چهارچوب آموزه هاي قرآن باشيم و دشمنان را نااميد كنيم.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان خوي نيزدر ابتدا با اين عنوان كه 9دي روز ميثاق با ولايت،نه گفتن به اسكبارجهاني است گفت: ياد و خاطره 9دي بايد همانند نيمه خرداد براي هميشه پايدار و جاويدان باشد.

جت الاسلام معصومي با اشاره به انتخابات سالجاري گفت: تجمع 9دي امروز مردم شهرستان خوي حاكي از پايداري به انقلاب اسلامي است تا مردم امروز به دشمنان بگويند تا آخر در راه انقلاب و اسلام، دستاوردها و آرمانهاي امام و شهدا پشت سر مقام مرجعيت و رهبري هستيم و از نظام و ارزشهاي انقلاب دفاع خواهيم كرد به اين اميد كه روزي اين پرچم به دست با كفايت امامزمان(عج) در كل دنيا طنين انداز شود.

گفتني است كه پخش نماهنگ و سرودهاي بصيرتي ومنويات رهبري در رابطه با اهميت 9دي از حاشيه هاي اين مراسم بود و مردم حاضر درصحنه اعم از روحانيون، مسئولين ادارات وسازمانها، دانش آموزان و دانشجويان، بسيجيان و... با مشت هاي گره زده شعار مرگ برآمريكا و فتنه گر را سر دادند.

ارسال نظرات