بازدید فرمانده سپاه کربلا از پروژه پارک بزرگ ولایت شهرداری ساری

در نهمین روز دی ماه و در سالروز حماسه ولایتمداری و بصیرت افزایی ملت مومن ایران اسلامی سردار بابایی با حضور در محل در حال ساخت پارک ولایت شهرداری ساری از روند این پروژه بزرگ فرهنگی بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵


 خبرگزاری بسیج مازندران،  سردار بابایی و هیئت همراه پس از بازدید از این پروزه گفت:  در شرایط حساس پسا برجام عده ای با طراحی های خبیثانه قصد دارند مردم را به سمتی سوق  دهند که با فشار بر  مسئولین  توقعات  را بعد از برجام  بالا ببرند.
سردار بابایی افزود: مسئولین امر در دولت و مجلس برای خنثی سازی طرح آمریکایی بیشتر از گذشته بایدبه منویات مقام معظم رهبری توجه و عمل نمایند.
وی ایجاد پروژه خدماتی و عمرانی را در راستای تامین نیاز فرهنگ اسلامی موثر خواند و ادامه دادک بحث محتوا در مباحث فرهنگی حائز اهمیت است لذا در اجرا ظاهرا رو به سنت می آوریم و در نرم افزار به تفکر لیبرال که نماد تفکر غرب است روی می بریم.
سردار بابایی تفکر اسلام ناب را محکم، زیبا و  کاملا در تضاد با تفکر لیبرال دانست و بیان کرد: نگاه جزئی به فرهنگ موجب طلاق، قتل، غارت، تبعیض و در نهایت عقب ماندگی در زندگی اسلامی می شود.
فرمانده سپاه کربلا  با اشاره به ظرفیت مرکز مازندران اظهار کرد: گرچه فعالیت های چشم گیری در موضوعات گوناگون در مرکز استان انجام شد اما ساری  همچنان به عنوان کلان شهر  فاصله بسیار زیادی  در مباحث  مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی،و ... دارد  و معتقدیم  موضوعات فرهنگی در این شهر هر چه قدر بیشتر  اجرا شود شادابی، نشاط و امید واری در بین مردم و گردشگران  به استان را فراهم می سازد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها