فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان :

حماسه نهم دیماه نقطه عطف و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: حماسه نهم دیماه نقطه عطف و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا کنون بوده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دیماه و روز میثاق امت با ولایت گفت : انقلاب اسلامی در طی قریب به چهار دهه از عمر با برکت خود از بدو پیروزی تا کنون با حوادث مختلفی روبرو شده است که با عنایت خداوند متعال و توجهات امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در سایه رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با حضور همیشگی مردم بصیر ایران در صحنه و لحظات توانسته است این حوادث را به سلامت پشت سر بگذراند .

وی افزود : یکی از نقاط عطف مهم در انقلاب ، حادثه عظیم نهم دیماه سال 88 بود که بار دیگر این نکته را یادآوری نمود که " اِن تَنصرالله یَنصرکم " اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت : بار دیگر عنایت خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شامل حال این امت خداجوی و بصیر شد و انقلاب عظیم ملت ایران از این گردنه سخت هم به سلامت عبور کرد .

وی ، یاد و خاطره شهدای عزیزی که در این عرصه تقدیم انقلاب شد را نیز گرامی داشت .

سرهنگ دهقانی ضمن تشکر و قدردانی از ملت فهیم و بصیر ایران به خاطر موقعیت شناسی در این حماسه بزرگ خاطرنشان کرد : در دوره فعلی هم به فرموده مقام معظم رهبری با چشمانی باز و با بصیرت مانع نفوذ دشمن در عرصه های مختلف کشور خواهیم شد .

ارسال نظرات