شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای یزد:

تلاش مجدد برخی عناصر فعال در فتنه برای بازگشت به فضای دانشگاهی کشور محکوم است/تجربیات 9دی، قابل استفاده در دیگر آزمون‌ها

9دی اگرچه پس از حوادث تلخی روی داد اما تجربیاتی را در اختیار ملت قرار داد که می‌توان از آن در آزمون‌های دیگر استفاده‌کرد چرا که رهبر انقلاب از فتنه 88 با عنوان بیماری یاد‌کردند و در مورد یوم الله 9دی فرمودند: 9دی ملت ایران را واکسینه‌کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۰۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، در آستانه یوم‌الله 9دی، روز بصیرت شورای تبیین مواضع بسیج دانشحویی استان در بیانیه‌ای زنده‌ماندن حماسه 9دی را در گرو بررسی حیات سیاسی مجدد فتنه‌گران دانست و اعلام‌کرد: در این روزها شاهد هستیم که فتنه‌گران سال88 فرصت حیات سیاسی مجدد یافته‌اند و به طرح دوباره شعارها و مبانی شبهه‌انگیز خود در سطح جامعه و بخصوص در دانشگاه‌ها می پردازند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

این گردبادهای به طوفان درآمده 
تسلیم رهبرند که طوفان نمی‌کنند

((فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلَا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ
صبر پیشه کن که #وعده_خدا حق است، و هرگز کسانی که ایمان ندارند تو را خشمگین نسازند و از راه خود منحرف نکنند.  روم/60))

9دی88 تجلی اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. ملت ایران که پیش از این دفاع را در عرصه های جنگ تحمیلی، فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسانده بودند بار دیگر در 9دی 88 به همگان اعلام‌کردند که از عمق جان به نظام اسلامی معتقدند و دفاعشان از انقلاب کوتاه و مقطعی نیست.

9دی اگرچه پس از حوادث تلخی روی داد اما تجربیاتی را در اختیار ملت قرار داد که می‌توان از آن در آزمون‌های دیگر استفاده‌کرد چرا که رهبر انقلاب از فتنه 88 با عنوان بیماری یاد‌کردند و در مورد یوم الله 9دی فرمودند: 9دی ملت ایران را واکسینه‌کرد. در آستانه ششمین سالگرد حماسه 9دی یکی از الزامات بزرگداشت این واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآوری بستر تاریخی منجر به خلق یوم‌الله است. سلسله حوادثی که بعد از انتخابات88 با محورهای فتنه‌انگیزی چون:
1- اعلام تقلب در انتخابات 
2- آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد
3- اهانت به تمثال مقدس امام خمینی و اصل ولایت فقیه
انجام‌شد و اوج گستاخی فتنه‌گران با اهانت به حریم مقدس روز عاشورا و خیام عزاداری سیدالشهدا(علیه‌السلام) رقم‌خورد که اسلامیت و جمهوریت نظام و آرمان‌‌های انقلاب اسلامی ایران را هدف تهاجم و تخریب خود قراردادند. یکی دیگر از ضرورت‌های زنده نگه‌داشتن حماسه بزرگ مردم بصیر و انقلابی ایران در 9دی پرداختن به این مسئله است که در این روزها شاهد هستیم که فتنه‌گران سال88 فرصت حیات سیاسی مجدد یافته‌اند و به طرح دوباره شعارها و مبانی شبهه‌انگیز خود در سطح جامعه و بخصوص در دانشگاه‌ها می پردازند.

در پایان ما دانشجویان انقلابی شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در سالگرد حماسه 9دی باتوجه به تلاش مجدد برخی عناصر فعال در فتنه برای بازگشت به فضای دانشگاهی کشور ضمن محکومیت آن بار دیگر همراه با تمام اقشار مردم انقلابی ایران افزایش بصیرت در مقابل فتنه‌گران و صیانت از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و دفاع از حریم مقدس ولایت فقیه را از وظایف اساسی خود در جبهه جنگ نرم جمهوری اسلامی ایران علیه استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده آن می‌دانیم و میثاق مجدد خویش را با اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی ایران اعلام می‌داریم.
 
الا و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد

ارسال نظرات