فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم؛

۹دي يکي از امتحانات بزرگ الهي بود / ماندگار شدن حماسه ۹ دي نياز به برنامه‌ريزي دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت: 9 دي در حقيقت روز بصيرت و آگاهي ملتي است که قبل از پيروزي انقلاب همراه امام بودند و در ادامه راه انقلاب همواره بيعت و وفاداري‌شان نسبت به رهبر معظم انقلاب را اثبات کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،ضمن تبریک هفته وحدت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت موسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) حماسه نهم دی راگرامیداشت.

۹ دي يکي از امتحانات بزرگ الهي بود

سرگرد حسین آزادی نژاد در مورد حماسه نهم دیماه اظهار داشت: زماني که رهبر معظم انقلاب با بصيرت و آگاهي توطئه دشمن را براي مردم برملا کرد و زماني که مردم شرايط را با هدايت‌ها و راهنمايي‌هاي رهبر معظم انقلاب به درستي درک کردند ديگر نتوانستند تحمل کنند و به صورت خودجوش به صحنه آمدند و دست رد به سينه دشمن زدند.

وی گفت:حماسه ۹ دي را مي‌توان به عبارتي پيروزي ملت ايران در يک امتحان بزرگ و شکست مفتضحانه دشمن و عوامل داخلي دشمن نام نهاد. ۹ دي در حقيقت روز بصيرت و آگاهي ملتي است که قبل از پيروزي انقلاب همراه امام بودند و در ادامه راه انقلاب همواره بيعت و وفاداري‌شان نسبت به رهبر معظم انقلاب را اثبات کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم افزود: بهطور طبيعي جريان نفوذ احساس مي‌کند که حماسه ۹ دي و ۹ دي‌هايي که در تاريخ اين کشور اتفاق افتاده مانع و سد محکمي در مقابل هر نفوذ و حتي فکر هر نفوذي که توسط دشمن طراحي مي‌شود است.

حقيقت ۹ دي يک دژ تسليم ناپذير در برابر تمام طراحي‌هاي دشمن و جريان‌هاي نفوذي است

سرگرد آزادی نژاد خاطر نشان کرد: از همان روزهای نخست پيروزي انقلاب توطئه‌هاي دشمنان  شروع شد و هدف شان از بين بردن و انحراف مسير انقلاب اسلامي ايران بود اما همانگونه که رسول گرامي اسلام (ص) با مقاومت موانع را برداشتند، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز يکي پس از ديگري موانع را کنار زدند.

وی گفت: همه آحاد مردم هنگامي که پاي تماميت اسلام و انقلاب و توهين به عاشورا پيش آمد براي حفظ نظام با نداي 'هيهات منه الذله' به صحنه آمدند تا نشان دهند که خداوند حافظ اين انقلاب است و مردم نيز پشتيبان آن هستند.

سرگرد آزادی نژاد افزود: در فتنه سال ۸۸ مردم شريف ايران ۸ ماه شرايط را تحمل کردند. رهبر معظم انقلاب هم شرح صدر به خرج دادند. بزرگان، علما و مراجع هم صبر کردند. انتظار مي‌رفت افرادي که ۸ ماه تبليغات سوء کردند حتي بعضي از آنها با بيگانگان عليه نظام و جمهوري اسلامي ايران هم صدا شدند دست از اين فتنه‌گري بردارند، اما در روز عاشورا برخي ماهيت اصلي خود را نشان دادند. زماني که آن حادثه دلخراش در روز عاشورا و ايام عزاداري سالار شهيدان به وجود آمد کاسه صبر مردم لبريز شد و با عکس‌العمل قاطع خود در روز ۹ دي تمام تلاش‌ها و نقشه‌هاي ۸ ماهه فتنه‌گران را نقش بر آب کردند. البته روزهاي قبل هم مردم راهپيمايي‌هايي انجام داده بودند، اما کار اصلي را روز ۹ دي انجام دادند و آن حماسه عظيم را خلق کردند.

وی خاطر نشان کرد: در روز ۹ دي مردم اعلام کردند که با همه وجود وفادار به نظام، اسلام، رهبري، امام و خون مقدس شهدا هستند، اعلام کردند که بر سر مقدسات با هيچ کس شوخي و تعارفي ندارند. ولايت فقيه هم مانند عاشورا و امام حسين(ع) جزء مقدسات مردم است و مردم ايران نشان دادند که هرگز نمي‌گذارند به مقدسات‌شان اسائه ادب شود.

ماندگار شدن حماسه ۹ دي نياز به برنامه‌ريزي دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم اظهار داشت: کلاس‌هاي توجيهي آموزشي راجع به ۹ دي، تهيه جزوات و يادداشت‌هاي حکيمانه، برگزاري همايش‌ها، اطلاع رساني خوب، هوشياري در برابر جريانات مسئله‌دار و امثال اين برنامه‌ها مي‌تواند به ماندگار شدن حماسه ۹ دي در تاريخ کمک کند، در اين راستا فرهنگ سازي، نهادسازي و داشتن طرح و برنامه جامع و مدون شرايط ماندگار سازي ۹ دي را فراهم مي‌کند.

سرگرد آزادی نژاد گفت: هر روز نظام جمهوري اسلامي ايران با شرايط جديدي مواجه مي‌شود، بنابراين هوشياري، آگاهي و برنامه‌ريزي جديد متناسب با شرايط نياز ضروري کشور است، همان طور که دشمنان ما بيکار نمي‌نشينند، ما هم نبايد در برابر خطرات دشمنان بيکار باشيم.

ارسال نظرات