مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد:

9دی، روز تجلی بصیرت ملت ایران بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری حماسه 9دی را تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ خواند و گفت: تلاش دشمن بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران تا زمان هوشیار ماندن مردم بی نتیجه است.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه زارع با بیان اینکه دشمن در یوم الله 9دی متوجه شد مردم حکم ستون‌های جامعه را دارند و آنها پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطر نشان کرد: تا زمانی که مردم هوشیار و بیدار در صحنه هستند تلاش های دشمن بدون نتیجه خواهد بود.

وی حماسه عظیم 9دی را تجلی بصیرت و روشنگری و همت والای امت حزب الله دانست و اذعان کرد: تبعیت از ولایت‌فقیه مهمترین عامل پایداری نظام انقلاب‌اسلامی ایران است.

زارع با بیان اینکه زنان با پیروزی انقلاب اسلامی هویت واقعی خود را یافتند و از ابزار بودن نجات پیدا کردند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زنان دریافتند، می‌توانند با استفاده از اندیشه و درایت خود آنقدر اثرگذار باشند که جامعه را تغییر دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر نقش برجسته بانوان در بصیرت افزایی خانواده تصریح کرد: استکبار جهانی سعی دارد با طراحی و اجرای توطئه‌های فرهنگی، دستاوردهای انقلاب را در دید نسل جدید نظام اسلامی ایران، کم‌رنگ کند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اذعان کرد: بانوان سعی کنند با بالا بردن آگاهی و بصیرت خود و خانواده از به میدان آمدن افراد نفوذپذیز جلوگیری کنند و افراد ولایت پذیر و لایق را انتخاب نمایند.

یزدبانو

ارسال نظرات