در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم آمده است:

یوم الله 9 دی ماه نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران

یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است .و صحنه تجلی دین مداری و ولایتمداری ملت قهرمان و موقعیت شناس ایران اسلامی بود که فتنه‌گران و دشمنان این ملت و انقلاب را مأیوس کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۴۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در آستانه سالروز حماسه بزرگ 9 دی، بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است .

صحنه تجلی دین مداری و ولایتمداری ملت قهرمان و موقعیت شناس ایران اسلامی بود که فتنه‌گران و دشمنان این ملت و انقلاب را مأیوس کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران ریشه در قیام کربلاوعاشورای حسینی دارد و ملت ایران در حمایت از ولی و مولای و رهبر خود یکپارچه در صحنه حاضر است.

9 دی نشان موقعیت شناسی و حمایت ملت شریف ایران در دهه سوم انقلاب از ولایت و نظام و رهبری و عشق به ارزش­ها و مقدسات و انزجار از هتاکان به اباعبدالله حسین(ع) می­باشد.

9 دی نشان از بیداری و بصیرت ملتی داشت که با تمام وجود در مقابل توطئه ها، فتنه ها و تهدیدات خارجی و دشمنان نظام و انقلاب ایستاده.

وآنجا که خطری را متوجه کشور، نظام و رهبر و مولایشان ببینند در صحنه حاضرند و در دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده­ اند.

ملت ایران با خلق حماسه ای فراتر از تصور و انتظار دشمنان و فتنه‌گران، عشق و علاقه خویش را به نظام و رهبری نشان دادند و این حادثه بزرگ برای همیشه در اذهان دشمنان و بیگانگان و کسانی که قصد خیانت به این مرزو بوم را دارند،ماندگارشد.

غرب به تبعیت از آمریکا پس از انتخابات شورانگیز سال 88 با تحمیل یک جنگ نرم تحمیلی درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، سران روسیاه فتنه به سربازی به خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند.

فتنهگران بهانه به دشمن دادند تا تحریمها و تهدیدهای خود را تشدید کند و از این بابت آسیب جدی به کشور وارد کردند. از طرفی حمله به اموال عمومی واموال مردمی و آتش زدن بیت المال دهها میلیارد تومان خسارت به بار آوردند. سران فتنه و فتنهگران باید این خسارتها را جبران کنند و از طرف محاکم قضائی به مجازات های سنگین برسند چون هدف فتنه اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مردم با بصیرت ایران اجازه دیگر اجازه به ایجاد فتنه را نخواهد داد.

درپایان امید است که مردم و مسئولین و به خصوص جوانان در برهه ی حساس کنونی با بینش و چشم باز پیش بروند و در سایه ی پر عطوفت امام عصر (عج) و نائب بر حقش آیت ا... العظمی امام خامنه ای و عنایت الهی ملت بزرگ ایران به اهداف والای انقلاب برسد .

ارسال نظرات