در آستانه سالروز حماسه 9دی:

ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیانیه ای صادر کرد

ملت ایران با گذشت 6 سال از فتنه 88 همچنان هوشیار و بصیرحتی بیش از پیش هستند و اگر فتنه گران شکست خورده، قصد سر بر آوردن و تدارک فتنه ای دیگر داشته باشند بار دیگر به آنان نشان خواهند داد که «و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین»
کد خبر: ۸۶۱۲۹۳۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در آستانه سالروز حماسه بزرگ نه دی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه در زیر آمده است:

بدون تردید خلق حماسه 9دی سال 88بجز باعنایات الهی وامدادهای غیبی ممکن نبود این حقیقت انکارناپذیر درآن شرایط سخت ودشوارکه محصول سرمایه گذاری هاوبرنامه ریزی های بیش از دو دهه استکبارخارجی وعوامل داخلی بود با مدیریت هوشمندانه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیزمدظله العالی ومردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی که به صورت خودجوش به صحنه آمد و بزرگترین توطئه وعمیق ترین فتنه علیه جمهوری اسلامی و نظام ولایی را در هم شکست و فتنه گران قدرت طلب و هوا پرست را منزوی ساخت در چنین شرایطی بود که فضای سیاسی کشور غبارآلود گشت حق و باطل در هم آمیخت و نظام اسلامی بی رحمانه و نا جوانمردانه با انواع و اقسام تهمت های بی پایه و اساس از سوی کسانی که انتظار نمی رفت مورد هجوم واقع شد و بر اساس مدل آمریکایی اروپایی کودتای مخملی تجربه شد.

در برخی از کشورهای غیر هم سو با غرب با دروغ پردازی و ادعاهای بی پایه و اساس به مقابله ی تمام عیار با نظام جمهوری اسلامی پرداختند که این دروغ ها و ادعاها عبارت بودند از:

افرادی با تظاهر به راستگویی و نفرت از دروغ ، خود با یک دروغ بزرگ مدعی تقلب در انتخابات شدند جریان فتنه ، با کار و تلاش چندین ماهه ، زمینه ها و بستر های لازم برای بیان چنین دروغی را فرهم ساختند و بازیگر اصلی این سناریو بروی صحنه ، یعنی آقای موسوی با ادعای پیروزی در انتخابات با رای مردم، نظام جمهوری را به جابجایی آرای مردم متهم ساخت.جریان فتنه در حالی موسوی را با این دروغ بزرگ همراهی کرد که نظام به درستی امانت دار رای مردم بود ونتایجاعلام شده برای انتخابات، مطابق آرای ریخته شده در صندوق های رای بود .

جریان فتنه ، مدعی طرفداری از حقوق مردم شد و با شعار دفاع از جمهوریت نظام و حقوق مردم ، هوادارانش را به خیابان ها فرا خواند .لکن در واقع این حرکت ماهیتش شورش اشرافیت قدرت طلب و دنیا گرا در برابر جمهوریت نظام و آرای مردم بود.

جریان فتنه ، به دروغ مدعی قانون گرایی بود و از قانون گریزی به عنوان یک خطر بزرگ در کشور،ملت و نظام یاد می کرد ولی خود پس از انتخابات و ناکامی در جلب رای اکثریت مردم ، با تمام توان در برابر قانون ایستاده و تحت هیچ شرایطی حاضر به تن دادن به سازکار های قانونی در کشور نشد.

عوامل اصلی فتنه در داخل کشور مدعی ولایت مداری بودند و بر فصل الخطاب بودن کلام رهبری تاکید می نمودند و در عمل با تصور نتیجه بخش بودن لشکر کشی های خیابانی و رسیدن به خواسته های خود مبنی بر باطل کردن انتخابات ،نه تنها در برابر ولایت ایستادند بلکه نظام ولایی را به جابجایی آرای مردم متهم ساختند.

کسانی که فتنه 88 را به پا کردند خودرا طرفدار واقعی حضرت امام (ره) معرفی می کردند و دم از خط امام می زدند ولی در عمل در برابر میراث امام ایستادند و چشمان خود را در حرمت شکنی ها و اهانت های به حضرت امام بستند.

این جریان مدعی خط امام (ره) در طول 8 ماه فتنه و آشوب در کشور از زبان آنان که جنبش سبز نامیده می شدند شعار هایی چون نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی، مرگ بر اصل ولایت فقیه، انتخابات بهانه است،اصل نظام نشانه است را شنیدند ونه تنها محکوم نمی کردندبلکه آنان رامردم معرفی می کردند. آیا این شعارها با خط امام (ره)وحرکت اصیل توده های مردم معتقد به خط ومکتب امام (ره) چه نسبتی داشت؟

آری درچنین فضایی بود که دشمنان خارجی باتمام توان به حمایت ازجریان فتنه وفتنه گران پرداخت وجریان ضدانقلاب به صحنه آمد وباایجاد اغتشاش وآشوب حمله به اماکن عمومی ودولتی،کشوررا درشرایط سخت ودشوار قراردادند. عبور از این شرایط سخت ممکن نبود مگرباحضورمردم درصحنه ومدیریت هوشمندانه ومدبرانه مقام عظمای ولایت.

این حضوربه صورت خود جوش و فراگیر در سراسر کشور در 9 دی انجام گرفت و مردم با حضور خود در صحنه برای دفاع از نظام و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند و دشمنان خارجی را نا امید کردند و اینک ملت ایران با گذشت 6 سال از فتنه 88 همچنان هوشیار و بصیر حتی بیش از پیش هستند و اگر فتنه گران شکست خورده،قصد سر بر آوردن و تدارک فتنه ای دیگر داشته باشند بار دیگر به آنان نشان خواهند داد که «و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه
ارسال نظرات