کسب مقام نایب قهرمان پنجمين دوره ليگ برتر ووشوي جوانان کشور توسط تیم باشگاه مقاومت زنجان

تیم باشگاه مقاومت زنجان موفق به کسب مقام نایب قهرمان پنجمين دوره ليگ برتر ووشوي جوانان کشور شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۷۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هادی موحدنیا سر پرست تیم مقاومت زنجان در این دوره از رقابت ها، گفت: با وجود کسب نتایج درخشان در فینال این رقابت ها با مصدومیت برخی بازیکنان روبه رو شد و با نتیجه 7 بر 5 بازی را به تیم شهرداری خاش واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت .

هادی موحدنیا افزود: زنجان همچنان پر افتخارترین تیم رقابت های لیگ کشور است . موحدنیا در پایان با اشاره به اینکه ووشوکاران زنجانی در تیم های مختلف باشگاه های کشور حضور دارند این را نشان از پشتوانه ی قوی ووشو در استان زنجان دانست .پنجمين دوره ليگ برتر ووشوي جوانان کشور در بخش آقايان به ايستگاه پاياني رسيد و ديدارهاي نيمه نهايي و نهايي در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در محل آکادمي فدراسيون واقع در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد تا برترين ها معرفي شوند.

گفتنیاست، در پايان این ديدارهادو تيم شهرداري خاش و باشگاه مقاومت زنجان به بازي نهايي راه يافتند.

هيئت ووشوي قزوين و رنگ فيروزه شيراز نيز به رده بندي رسيدند.

ابتدا ديدار رده بندي برگزار شد که در پايان، هيئت ووشوي قزوين موفق شد با نتيجه 7 بر4بر رنگ فيروزه شيراز غلبه کند و به سکوي سومي دست يابد.

در فينال، شاهد برگزاري يک رقابت نزديک و نفس گير بوديم که در پايان، شهرداري خاش 7 بر 5 بر باشگاه مقاومت زنجان غلبه کرده و به قهرماني اين دوره رسيد.

در پايان مسابقات فني ترين تيم( شهرداري خاش)، تيم اخلاق( رنگ فيروزه شيراز بهترين سرپرست( هادي موحدنيا از باشگاه مقاومت زنجانپرامتيازترين بازيکن تالو:هومن بزرگي از شهرداري خاش بهترين بازيکن ساندا (افشين حسن زاده از هيئت ووشوي قزوين ) و بهترين مربي (عبدالحميد زرک زهي از شهرداري خاش )، معرفي شدند

ارسال نظرات