خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شوط:

اهمیت حماسه 9 دی کمتر از سایر ایام الله دوران انقلاب اسلامی نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شوط گفت: اهمیت حماسه 9 دی کمتر از سایر ایام الله دوران انقلاب اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۴۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
حجت الاسلام کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در خصوص حماسه 9 دی بیان کرد: 9 دی که به تعبیر مقام معظم رهبری از روزهای ماندگار و یوم‌الله در کشور ماست به اندازه کافی صحبت و ریشه‌یابی شده است که اگر ما بخواهیم این بیعت مجدد مردم را با نظام اسلامی ریشه‌یابی کنیم باید به گذشته بازگردیم که نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی همین مردم شکل گرفت.

حجت الاسلام عبدالی در ادامه تصریح کرد: اصولاً نهضت اسلامی ما به رهبری حضرت امام(ره) با حضور گسترده مردم در سال 57 شکل گرفت و اهمیت روز 9 دی از سایر ایام‌الله دوران انقلاب اسلامی مثل 22 بهمن کمتر نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم بصیر و مسلمان ما درحماسه 9 دی سال 88 به دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی نشان دادند وقتی احساس کنند آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خطر میافتد، پیشگام می‌شوند و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی از ایثارگری و جانبازی دریغ نمی‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در ادامه با اشاره به ترس دشمن از بیداری اسلامی تاکید کرد: دشمن از انقلاب اسلامی و ایران اسلامی هراس دارد که موجب بیداری اسلامی در منطقه شده و با هر روشی دنبال ضربه زدن و خدشه دار کردن نظام است همانطوری که انتخابات همیشه برای کشور ما فرصت بوده است، دشمن آن را در سال 88به تهدید تبدیل کرد.

حجت الاسلام عبدالی در پایان سخنانشان با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسمات 9 دی بیان کرد: دشمنان این نظام مقدس هر لحظه ما را رصد می کنند که اگر ذره ای احساس کنند حضور مردم در مراسمات 9 دی نسبت به سال های قبل کمرنگ تر شده از این فرصت استفاده سوء خواهند کرد لذا باید آحاد مردم با تمام توان در این مراسمات شرکت کنند تا مشتی بر دهن دشمنان نظام و انقلاب باشد.

ارسال نظرات