خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط:

هفته وحدت به ‌عنوان یکی از آثار ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده ناحیه شوط در جمعی از بسیجیان و کارکنان ناحیه شوط ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و انسجام بین مسلمانان، از اهداف مهم و استراتژیک انقلاب اسلامی است دشمنان از این طرح بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در هراس و وحشت بوده و برای مقابله با آن هر روز به دنبال توطئه جدید هستند.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۳۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مهدی رضوی از هفته وحدت به ‌عنوان یکی از آثار ارزشمند انقلاب اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: هفته وحدت، فرصت مغتنمی است تا همه مسلمانان در کنار یکدیگر با همدلی و اتحاد نسبت به دشمن‌شناسی همت داشته باشند.

فرمانده ناحیه شوط ضمن تأکید بر تحقق آرمان‌های مقدس سرسلسله جنبان اتحاد اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، افزود: در هفته وحدت باید به محتوای برنامه‌ها و جشن‌ها بیشتر دقت کرد تا اثرگذاری بهتری داشته باشد.

فرمانده ناحیه شوط اضافه کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها همواره پس از طلوع انقلاب اسلامی احساس خطر می‌کردند و در فعالیت‌های رسانه‌ای سعی در اختلاف قومی و مذهبی و... در کشور دارند.

سرهنگ رضوی در پایان سخنانشان به برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان شوط اشاره کرد وگفت: بیش از 40 برنامه در قالب محافل قرآنی، جشن‌ها، مسابقات و نشست‌های مشترک علماء و فرهیختگان تشیع و تسنن در شهرستان و حوزه های تابعه به ‌ویژه سه حوزه ویژه عملیاتی ، حوزه شهر مرگنلر و حوزه شهری در خود حوزه ها در حال برگزاری هستند.

ارسال نظرات