دبیر مجمع عالی بسیج استان البرز در گفت و گو با بسیج؛

برجسته شدن فرصت های پیش روی نظام در فتنه 88 نتیجه بصیرت افزایی بسیج بود

علی قربانی گفت: بصیرت افزایی بسیج را موجب برجسته شدن فرصت های پیش روی نظام و در قالب تشکل های مردمی همزمان و همراه با سایر نیروهای مسلح در حوزه های دفاع زمینی و فکری اقدامات موثری را انجام دادند.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص نقش بسیج و سپاه در مهار فتنه 88، بسیج را جامعه ای متشکل از استاد دانشگاه تا یک کارگر دانست و اظهار داشت: بسیج تمام اقشار جامعه را در بر می گیرد که کارکرد این قشر تنها به دوران دفاع مقدس ختم نمی شود بلکه در تمامی دوران ها در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز حضور دارد.

وی افزود: در سال 88 با توجه به تهدیدات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که متوجه نظام شد، همگی به تهدید امنیتی تبدیل شدند و موجب ایجاد جریان فتنه 88 شد که کلید شروع آن انتخابات بود.

دبیر مجمع عالی بسیج استان بصیرت افزایی بسیج را موجب برجسته شدن فرصت های پیش روی نظام دانست و گفت: بسیج در قالب تشکل های مردمی همزمان و همراه با سایر نیروهای مسلح در حوزه های دفاع زمینی و فکری اقدامات موثری را انجام دادند.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که ماهیت و هویت نظام اسلامی مردمی است و بسیج نیز متشکل از مردم سازمان یافته می باشد جهت حضور در عرصه های مختلف جهت دفاع از نظام اسلامی حاضرند.

قربانی به اقدامات بسیج از پایان فتنه 88 تا نه دی نیز اشاره ای داشت و چنین گفت: در این مدت نیز بسیج توام با صبر و بصیرت لحظه به لحظه تحولات را دنبال کرد و اقدام به شفاف سازی مرز خودی و دشمن نمود تا افراد صالح در پازل دشمن بازی نکنند.

وی فراخوان مردمی برای تعیین تکلیف کسانی که خواستار برهم زدن هویت مردم ایران بودند را نتیجه نه دی عنوان کرد و گفت: حماسه نه دی برداشتی از وصیت نامه حضرت امام(ره) بود که ایشان دورکن پیروزی انقلاب اسلامی را انگیزه الهی و اجتماع عظیم مردم عنوان کرده بودند و این مهم نیز در حماسه نه دی رقم خورد.

رئیس مجمع عالی بسیج در پایان گفت: مردم بسیجی ایران با احساس مسئولیت و نیت الهی در صحنه حاضر دشند و دشمن باید بداند که هیچ گاه اجازه نفوذ و دخالت به داخل کشور را نخواهند داد و از کیان اسلامی دفاع می نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها