خبرهای داغ:
سردار كريميان در برنامه زنده تلويزيوني امشب:

تلاش مي كنيم امنيت 100درصد پرواز را حفظ كنيم

فرمانده سپاه عاشورا ساعتي پيش در برنامه زنده تلويزيوني شبكه سهند(شهريميز) به مناسبت سالروز تشكيل يگان حفاظت از فرودگاه ها و امنيت پرواز سپاه(پنجم دي)، گفت: تلاش مي كنيم امنيت 100درصد پرواز را حفظ كنيم.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۲۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، غلام عسكر كريميان با بيان اينكه پيشگيري در امنيت پرواز در اولويت قرار دارد، افزود: در طول 31 سال گذشته، بيش از 130 عمليات در روي زمين و 26 عمليات در درون پرواز انجام شده تا امنيت پروازهاي كشوري حفظ شود.

وي با اشاره به 60 شهيد و بيش از 650 جانباز عرصه امنيت پرواز كشور، جانبازي را رسم پاسداران خواند و تاكيد كرد: پاسداران بر خود وظيفه مي دانند كه به قيمت جان خود، امنيت پرواز را تامين كنند كه اين بالاترين افتخار براي آن هاست.

كريميان اشراف اطلاعاتي را اساسي ترين اقدام براي نيروهاي امنيتي دانست و تصريح كرد: تامين امنيت پرواز مجموعه اي از اقدامات پيچيده است كه نيروهاي سپاه با شناسايي حركات دشمن تلاش مي كنند از همه توان خود براي اشراف اطلاعاتي و امنيت پرواز استفاده كنند.

وي با اشاره به حادثه بمب گذاري اخير در يكي از هواپيماهاي كشور روسيه، تامين امنيت پرواز را موجب بالارفتن پرستيژ كشورها عنوان و خاطرنشان كرد: خوشبختانه نيروهاي تامين امنيت كشور با ايمان، تخصص و ابزارهاي نوين بنابه اذعان سازمان هاي بين المللي توانستند با موفقيت صدرصدي خود، اعتبار كشورمان را در ميان كشورهاي جهان بيشتر كنند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سختي هاي كار نيروهاي امنيت پرواز، از آمادگي 100% آن ها خبر داد و اظهار داشت: مردم در هنگام پرواز مطمئن باشند هيچگونه خطري آن ها را تهديد نمي كند چراكه چندين تفر براي تامين امنيت آن ها تلاش مي كنند.

وي در پايان صحبت هاي خود با قدرداني از عوامل سازنده سريال «آسمان من»، رضايت 100% را بزرگترين دستاورد نيروهاي امنيت پرواز كشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها