بازگشت شهید خوشنام دانشگاه گلستان به آغوش همیشه منتظر و بی تاب خانواده؛

فرشته ای که رازش فاش شد/دیدار حسین با پدر و مادر به قیامت ماند!!!

شهید حسین خان احمدی زاده روستای وامنان از توابع شهرستان آزاد شهر استان گلستان در تاریخ 10/12/66 به جبهه های دفاع مقدس اعزام و در تاریخ 28/1/67 درسن 23 سالگی در منطقه فاو براثر حمله دشمن بعثی ...
کد خبر: ۸۶۱۱۵۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،  خالقی مسئول روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی از گرگان در خصوص احراز هویت شهید گمنام دانشگاه گلستان گفت: شهید حسین خان احمدی زاده روستای وامنان از توابع شهرستان آزاد شهر استان گلستان در تاریخ 10/12/66 به جبهه های دفاع مقدس اعزام شده و در تاریخ 28/1/67 درسن 23 سالگی در منطقه فاو براثر حمله دشمن بعثی جاویدالاثر می شود.
 
8.jpg

حسین دو روز دیگر 4 جوان رعنایش را در آغوش می کشد اما صد حیف که دیدار حسین خوشنام ما با پدر و مادر به قیامت ماند!

این دردانه خوشنام ،فروردین ماه سال 92 همزمان با ايام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) درگرگان تشیع و در دانشگاه گلستان به خاك سپرده شد. 2 سال پيش دانشگاهیان گلستان با آغوش گرفتن شهید گمنام هر کدام نقش خانواده شهید را ایفا نمودند، و به عنوان خواهر و برادر شهید با اشک های بی امان به استقبال این فرشته رفتند و مراسمی با شکوه و در شآن شهید برگزار کردند و از آن روز شهید خوشنام برای دانشگاهیان حکم استادی را دارد که درس زندگی از او می گیرند وفضای دانشگاه را با حضور خود عطر آگین نماید.
 
9.jpg


اخبار مرتبط متعاقبا توسط خبرنگار بسیج دانشجویی اعلام می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات