امام جمعه هرات /

حماسه 9 دی خنثی‌سازی توطئه‌ها و اعلام برائت ملت از سران فتنه بود

امام جمعه هرات گفت: فتنه 88 با درایت و بزرگواری رهبر معظم انقلاب اسلامی از بین رفت چون ملت ایران با روشنگری ایشان و در اعتراض به توهین به مقدسات به صحنه آمده و ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های آنان، از سران فتنه اعلام برائت کردند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۹۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در خطبه اول خود در جمع نمازگزاران گفت: شیطانی از شیاطین اطراف قلب شخصی در حال طواف میباشد و هنگامی که‌ نقطه ضعف فرد را پیدا کرد وارد قلبش میشود و وی را به معصیت میکشاند .

«حجت الاسلام جعفری» اظهار داشت: در قرآن کریم علاج پیشگیری از نفوذ شیاطین به قلب تقوا دانسته و فرموده است اگر شخصی تقوا داشته باشد به هنگام نفوذ شیطان متذکر میشود و اجازه ی رخنه ابلیس را نمی دهد .

جعفری در ادامه حماسه نهم دی را مدیون و مرهون دو عنصر مهم ولایت و حضور آگاهانه و بابصیرت ملت ایران ذکر کرد.

امام جمعه هرات افزود: فتنه 88 با درایت و بزرگواری رهبر معظم انقلاب اسلامی از بین رفت چون ملت ایران با روشنگری ایشان و در اعتراض به توهین به مقدسات به صحنه آمده و ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های آنان، از سران فتنه اعلام برائت کردند.

خطیب نماز جمعه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و روز وحدت را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: با وحدت برادری ایجاد میشود، با وحدت نقشه ی دشمنان خنثی میشود .

وی گفت: امروز امت اسلام به وحدت و برادری نیاز دارد و یکی از دلایل حمایت رژیم صهیونیستی از وهابی ها و تکفیری ها به خاطر اختلاف افکنی های اینان در امت محمد(ص) میباشد.

حجت الاسلام جعفری به روز ایمنی در برابر زلزله و بلاهای طبیعی اشاره و اظهار داشت: اگر اشخاص در ساخت و ساز های ساختمانی و پروژه های ایمن شهری کم کاری نکنند و هر چیز که تولید میکنند . از اتومبیل پل و جاده.. با استاندارد و کیفیت بسازند و خود انسانها اعمالشان طوری باشد که خدایی نکرده دچار قهر و بلای الهی نشوند در این صورت انسان و جامعه از بلاها و خطرات مصون میشود.

ارسال نظرات