بیانیه مشترک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تفت و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تفت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تفت و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تفت در خصوص حادثه 30 آذرماه 94 در دانشگاه یزد بیانیه ای مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: اعلام هم دردی به دانشجوی انقلابی و ارزشی و برائت از فتنه گران و چماق به دستان و تمام کسانی که سیاست زده هستند.

حادثه 30 آذرماه 94 در دانشگاه یزد ما را یاد 16 آذر دانشگاه تهران می اندازد، با این تفاوت که آن زمان دشمن معلوم بود و همه دانشجویان انقلابی یکصدا بودند، ولی امروز یعده ولایت مدار نما هم از فتنه حمایت می کنند و هم عمامه افکنی و آشوب به پا می کنند.

آری ای دانشجوی مضروب، تو به ما آموختی که بصیرت داشتن و مطالبگری و ولایی ماندن، تاوان دارد. تاوان آن توهین و فحاشی، ضرب و شتم که مجرب به شکستن پایت شد. پایی که قدم بر راه ولایت و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشیرت برداشته شده است. از این سو اعلام هم دردی میکنیم و برائت میجوییم از فتنه گران و جماق به دستان و تمام کسانی که سیاست زده هستند.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد جناب آقای طالبی، شما در جلسه ای که با تشکل های غیرهمسو مورخ 30 ام آذر ماه در دانشگاه یزد داشتید،که چند ساعت بعد این اتفاق شرم آور افتاد، حرفایی میزدید که خیال دانشجویان انقلابی و ارزشی را راحت کرد اما متاسفانه رفتارهای حمایت گران فتنه و حامیان دولت حرف های شما را نقض کرد. یا حرف جنابعالی حرف نیست و ظاهر سازی است یا یعده فرصت طلب از حمایت شما از فتنه گران سوء استفاده کردند.

جناب طالبی، شما و مسئولین مربوطه و دانشگاه باید پاسخگویی چنین برخوردها و توهینات و صدمات به دانشجویان ارزشی و انقلابی باشید.

ما دانشجویان انقلابی بسیج دانشجویی منتظر جواب شما و مسئولین دانشگاه که اجازه دادند چنین اتفاقی رخ بدهد می مانیم و مطالبه می کنیم.

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی تفت اعلام برائت می کند از کسانی که در جریانان آشوب های دانشگاهی و تخریب و حمایت از فتنه گران به پا می خیزند یا حمایت می کنند.

 بسیج دانشجویی از دانشجویان انقلابی و ارزشی در هر طیف و عقیده ای که با آرمان های امام و انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند حمایت کرده و اجازه نمی دهد یک عده بی بصیرت، ضد ولایت فقیه و ضد نظام از فضای انتخاباتی پیش رو سوء استفاده کرده و فضای علمی دانشگاه ها را سیاست زده کنند.

و السلام علی من اتبع الهدی

 

ارسال نظرات