در دبیرستان رضوان شهرستان بافق:

«طرح مشکوه» برای اولین بار در شهرستان بافق برگزار شد

«طرح مشکوه» ویژه دانش آموزان برای اولین بار در شهرستان بافق توسط مبلغات حوزه علمیه الزهرا(س) در دبیرستان رضوان برای بیش از 200 دانش آموز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۵۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) بافق: «طرح مشکوه» ویژه دانش آموزان برای اولین بار در شهرستان بافق توسط مبلغات حوزه علمیه الزهرا(س) در دبیرستان رضوان برای بیش از 200 دانش آموز برگزار شد.

مریم تفکری مدیر حوزه در رابطه با این طرح و اجرای آن گفت: این طرح از جمله طرح هایی است که سری اول آن در قالب بیان احکام و روانشناسی و مشاوره و ... برای مربیان پرورشی مدارس در ساختمان حوزه سابق برگزار شد و هم اکنون اولین دوره آن برای دانش آموزان دبیرستان رضوان در هفته آخر آذر برگزار شد.

تفکری اظهار کرد: این طرح شامل دو کارگاه با هدف خداشناسی و خودشناسی در کارگاه اول و بیان احکام در کارگاه دوم برگزار شد.

 وی عنوان کرد: چون این طرح در قالب برنامه های شاد و متنوع از جمله بیان روایات، داستان، طنز، بازی، پذیرایی، هدیه و ... و همچنین بیان احکام وضو و نماز به صورت عملی برگزار شد تأثیر آن در همان روز قابل مشاهده بود.

 مریم تفکری افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح پاسخ سوالات خود در زمینه خداشناسی و احکام وضو و نماز را یافته و به شیوه ای خیلی ماهرانه و غیر مستقیم قادر به دریافت پاسخ شبهات و سوالات احتمالی خود می باشند و چون این برنامه به صورت شاد و همراه با برنامه های متنوع برگزار می شود هیچ گونه احساس خستگی و نارضایتی در دانش آموزان مشاهده نمی شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن اشاره به مطالب ارائه شده در کارگاه ها افزود: این طرح از اوایل مهرماه توسط امور تبلیغی و مبلغات حوزه به صورت تیمی مورد بررسی قرار گرفت و بعد از جمع آوری و دسته بندی مطالب در قالب «طرح مشکوه» ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال برنامه ریزی جهت اجرای طرح به صورت گسترده هستیم که با توجه به استقبال و رضایت دانش آموزان و مسئولان اظهار امیدواری کرد که این طرح برای بیان موضوعات مختلف برای کلیه مدارس قابل اجرا خواهد بود لذا در این رابطه همکاری مسئولان آموزشی و پرورشی را می طلبد.

مریم تفکری در پایان از همکاری مدیر مدرسه رضوان و سایر همکاران و همچنین مسئول طرح مشکوه و برگزار کنندگان تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظرات