خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش ظالم این کشور بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۳۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللهِ وَالَّذِینَ کَفَرُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَولِیَاءَ الشَّیطَانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفاً؛ کسانی که ایمان آورده اند در راه خدا کارزار می کنند و کسانی که کافر شده اند، در راه طاغوت می جنگند. پس با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان در نهایت ضعیف است.» (نساء: 76)

«سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است؛ و تا این سلطه طلبان بى ‏فرهنگ در زمین هستند، مستضعفین به ارث خود که خداى تعالى به آنها عنایت فرموده است نمى ‏رسند.» (صحیفه امام، امام خمینی (ره)، ج‏12، ص 144(

اکنون در دورانی حضور داریم که انقلاب اسلامی به واسطه ماهیت ضد استکباری خویش و بر پایه بنیان های شیعه توانست به رهبری حضرت روح الله ساختار جهانی امپریالیسم شرق و غرب را مورد هجمه قرار داده و رویش های زیادی درگرایش مردم به شیعه و نزدیکی به انقلاب اسلامی شکل بگیرد. یکی از این رویش ها در نیجریه و توسط رهبر شیعیان این کشور شیخ زکزاکی ، روحانی تربیت شده مکتب خمینی بزرگ که توانست یکی از بزرگترین اتفاقات این کشور را رقم بزند ، کشوری که همچنان به واسطه رونق اقتصادی دچار فقر فزاینده و جمعیتی مستضعف است. شعار انقلاب اسلامی که حمایت از مستضعفین در سراسرجهان در هر نژاد ، رنگ و دینی بود آنچنان بر روی ملت های مستضعف تاثیر گذاشت که تخت حکومت استکبار جهانی و پادشاهان جیره خوار این امپریالیسم جهانی را به لرزه درآورد که به هر ابزاری جهت نابودی و خاموش کردن این نور دست بزنند. از تشکیل گروه های تروریستی به نام اسلام جهت نابودی شیعیان و نسل کشی ها در پناه دلارهای نفتی به واسطه سلاح های آمریکایی تا تلاش برای خاموش کردن صدای رسانه های شیعه در عرصه جهانی تنها این بود که صدای انقلاب اسلامی مردمی که به رهبری مرد تاریخ حضرت روح الله شکل گرفته شنیده نشود ، حال آنکه اکنون نتیجه این انقلاب را از شرق تا غرب و از آفریقا تا اروپا از آمریکا تا آسیا حتی با تمام دشمنی ها شنیده شده است.

اکنون که سازمان های جهانی که همیشه بلندگوی حقوق بشری را در دست خود گرفته و به واسطه هر موضوعی در ایران فریاد خطر افتادن حقوق بشررا سر میدهند چگونه بر جنایتی که علیه عده کثیری از شیعیان در نیجریه انجام شده زبان به کام گرفته و صدای اعتراضی سر نمی دهند . آیا خون شیعیان خون انسان نیست یا ...... بنا به فرموده امام خامنه ای عزیز در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی ((ما هر مقداری که بتوانیم از مظلوم حمایت میکنیم و هر مقداری که توانایی‌های ما و وسع ما باشد وظیفه‌ی ما است26/02/1394)) پس باید عده ای بدانند که سکوت در مقابل جنایت این چنینی در حق مظلومین و انفعال اینگونه جای هیچ شک و شبهه ای بجز تبعیض و عدم راستگویی درحقیقت و رفتار در مقابل ملت و قانون اساسی نمیگذارد.

کجایند آنهایی که تا دیروز برای ماجرای فرانسه سینه چاک میکردند که نتیجه بذر کاشته خود در نطفه حرام کشورهای وهابی را که علیه مسلمین و امنیت خاورمیانه ریخته بود دید، کجایند آنهایی که شبانه برای ماجرای فرانسه پیام تسلیت می دهند اما کنون برای حادثه نیجریه حتی زحمت یک اعتراض رسمی و محکم را نکشیده اند،مگر تنها حکومت شیعی جهان حق حمایت از هم کیشان خود در عرصه جهانی را بر عهده ندارد؟ آری انگار خون جوان شیعه در ضاحیه لبنان ،پاچنار پاکستان و زاریا نیجریه به سرخی خون آن جوان اروپایی که در محفل عیش نتیجه بذر کاشته حکام خود را کشید نیست که اکنون........

ما دانشجویان در دانشگاه که برای مبارزه با استکبار خود را مقید به جستجوی علم دانسته در پناه این سنگر مقدس با محکومیت حادثه فوق از رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشور خواستار پیگیری سریع این حادثه جنایت آمیز از طریق مسیرهای قانونی و دیپلماتیک بوده تا بیش از این سیاست خارجی ایران در این حالت انفعال و بی توجهی به ماهیت ضد استکباری و حامی مستضعفین جهان دچار نشود و نظر به اینکه شیعیان در نیجریه به واسطه دلارهای نفتی بشکه های دشداشه پوش وهابی در زیر پای نقشه های استعماری قربانی میشوند انتظار داریم اقدام فوری و مقتضی از سوی مراجع قانونی برای پیگیری حقوقی از محاکم و سازمان های بین المللی انجام شود.

ارسال نظرات