در مراسم گرامی داشت شهدای مازندرانی مدافع حرم عنوان شد

جهاد امروز ما در سوریه ادامه جهاد دفاع مقدس است

فرمانده سپاه کربلا در مراسم 6 شهید مازندرانی مدافع حرم گفت: جهاد امروز ما در سوریه ادامه جهاد دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۰۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
 خبرگزاری بسیج مازندران،  سرداربابایی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامی داشت  یاد و خاطر رزمندگان و 6 شهید مازندرانی مدافع حرم  سوریه  در حسینیه عاشقان کربلای ساری با بیان مطلب ذکر شده افزود: مسیری که رزمندگان اسلام  طی می کنند در واقع همان اجابت زیارت سیدالشهداست.
سردار بابایی خانواده شهدا را سربلند ترین مردم در پیشگاه خداوند و جامعه اسلامی خواند و اظهار کرد:  جریان مبارزه همچنان ادامه دارد و برآن قائلیم که شهادت هدف مومنین نیست بلکه آرزویی است که انسان را به سعادت می رساند.
فرمانده سپاه کربلاهدف مومنین را جهاد در راه خدا و برکندن ریشه ظلم دانست و بیان کرد: در برابر امریکا و استکبار ظالم   2راه  قرار داد ؛ یک راه تسلیم شدن و خفت پذیری و دیگر  ستیز در مقابل ظلم استکبار.
وی در پاسخ به علت حضور رزمندگان جمهوری اسلامی در جهاد سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و... گفت:  دین مبین اسلام یاری مظلومان و ستم دیدگانی که طلب کمک می کنند را سفارش می کند.
 سردار بابایی ادامه داد:  علاوه برتوصیه دین،  عقل حکم می کند تا در دورترین نقطه با مبارزه دشمن را زمین گیر  یا نابود کرد.
  در این برنامه حجه السلام طاهری مدیر حوزه علمیه برادران مازندران به سخنرانی پرداخت.
 وی گفت: اولین آسیبی که با بستن در جهاد به جامعه می اید ذلت  و خواری است.
 طاهری افزود: عزت امروز جامعه اسلامی ایران که در مجامع جهانی موفق شد کشورهای جهان را پای یک میز بکشاند همان استقامت، خود باوری ، شجاعت و شهادتطلبی ملت بود.
 در این برنامه برادر بسیجی ایمان حسینی به مرثیه سرایی در رثای امام  هدی (ع) و شهدای گرانقدر پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها