حلقه صالحین شهید مجید امیری کرمان معروف به حلقه خانوادگی است

پایگاه مقاومت شهید امیری در حال حاضر 8 حلقه صالحین دارد که فعال و به روز ترین حلقه ها همین دو حلقه که معروف به حلقه خانوادگی است می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۴۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حلقه صالحین شهید امیری با محوریت نیکی به پدر و مادر با سرگروهی آقای محمد موسی پور برگزار شد.

وی آیات و روایات  متعددی را که از قرآن وائمه اطهار بجا مانده است را برای متربیان قرائت کرد و از آثار و برکات که در زندگی دنیای و عقبایی که نصیب هر شخص می شود صحبت به میان آورد.

در این جلسه از والدین یکی از متربیان که پس از حضور در حلقه متحول گردیده و حضور مستمر در حلقه دارند جهت شرکت در حلقه دعوت بعمل آمده است.

این حلقه که در عصر های جمعه هرهفته با قرائت دعای سمات و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می شود محور کار خود را بر برگزاری حلقه صالحین همزمان با متربی و خانواده متربی در دو حلقه جداگانه قرار داده است که یکی از ابتکارات این پایگاه جذب خانواده بسیجیان از اقشار مختلف در پایگاه است .

میتوان گفت که از حلقه صالحین خانواده متربیان(بزرگسالان) این پایگاه  در مناسبتهای سال استفاده های زیادی از جمله- مشاوره-ویزیت رایگان-مشاوره حقوقی وقضایی- وکلات-و.... برده است .

پایگاه مقاومت شهید امیری در حال حاضر 8 حلقه صالحین دارد که فعال و به روز ترین حلقه ها  همین دو حلقه که معروف به حلقه خانوادگی است می باشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات