مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

برگزاری 9 همایش منادیان وحدت در شهرهای کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری 9 همایش با عنوان منادیان وحدت در شهرهای استان همزمان با هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۶۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هفته وحدت که با مدیریت تبلیغات اسلامی کردستان و با حضور نمایندگان برخی از ادارات فرهنگی استان در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امسال منادیان وحدت در قالب 9 همایش شهرستانی و یک همایش بزرگ استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ویژه دانش‌آموزان کردستانی است و آثار ارسالی همایش مربوط به دانش‌آموزان خواهد بود که تاکنون هشت‌هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی و گفتمان‌های دانشجویی، اعزام مبلغ و مبلغه و استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر و ماموستاهای بومی استان در ایام هفته وحدت از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزاری برنامه‌های منسجم و مردمی در مساجد براساس ذائقه مردم را خواستار شد و گفت: ادارات باید برنامه‌هایی که با حضور عموم مردم در مساجد برگزار می‌شود متناسب با ذائقه مردم استان برناهه‌ریزی نمایند تا انگیزه حضور مردم در این برنامه‌های وحدت‌آفرین دوچندان شود.

حجت‌الاسلام آزادیخواه اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی کردستان در برنامه‌های مناسبتی هفته وحدت و همچنین سایر مناسبت‌های ملی ایام سال آماده همکاری با اداراتی است که در این راستا مراسم و برنامه داشته باشند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان نیز در این جلسه از آمادگی 604 هیئت مذهبی استان برای حضور در مراسم نهم دیماه روز تجلی بصیرت خبر داد.

علی خزایی اظهار کرد: همچنین 124 هیئت مذهبی استان در برنامه‌های هفته وحدت مشارکت و حضور پررنگ خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) در کردستان یادآور شد: به همین مناسبت 30 محفل قرآنی در شب شهادت این بزرگوار در سطح استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات