هفته اول لیگ فوتسال پایگاههای حوزه یک کوثر یزد برگزار شد

اولین هفته لیگ فوتسال پایگاه های مقاومت بسیج تحت امر حوزه کوثر استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۲۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پس از گذشت یک هفته از مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ فوتسال پایگاه های تحت امر حوزه مقاومت بسیج کوثر ناحیه مقاومت بسیج ثارالله شهر یزد، اولین هفته این رقابت ها پس از برگزاری 4 مسابقه بین 8 پایگاه مقاومت بسیج این حوزه پایان یافت.

در هفته اول مسابقات و طبق قرعه کشی که در ابتدای لیگ انجام شده بود تیم های مشخص شده به مصاف رقبای خود رفتند. طبق قرعه کشی انجام شده تیم های پایگاه های الغدیر، حضرت ابوالفضل(ع)، امام حسین (ع)و شهید مطهری به ترتیب به مصاف تیم های پایگاه های امام حسن عسگری(ع)، حمزه سید الشهدا(ع)، مکتب امام و شهید رهاوی رفتند.

در اولین هفته این رقابت ها تیم های میهمان به جزءتیم پایگاه مقاومت شهید رهاوی پیروز میدان بودند.این مسابقات در سالن ولایت کانون بسیج شهر یزد واقع در خیابان حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

لازم به ذکر است که کسانی که خواهان حضور در این تیم ها هستند باید به عضویت پایگاه های مقاومت بسیج مربوطه درآمده باشند. این رقابت ها در راستای جذب جوانان به بسیج از طریق ورزش می باشد که با تدبیر فرمانده حوزه مقاومت بسیج جناب سرگرد امیدی برگزار شده است.

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات