هاشمی در گفتگو با بسیج:

گفتمان رفسنجانی به حذف وی می‎انجامد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ذائقه مردم، ولایتمداری و دینداری است و هرآنچه که با دین و با ولی فقیه آنها هماهنگی نداشته باشد، به راحتی از آن عبور و حتی با آن نیز مقابله می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۵۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  در واکنش به اظهارات  هاشمی مبنی بر نظارت مجلس خبرگان بر رهبری تصریح کرد: همچین اظهارنظری از هاشمی که یکی از سیاستمداران کهنه کار و با تجربه در انقلاب است، جای تعجب و تاسف دارد.

نماینده مردم تهران درمجلس گفت: ذائقه مردم، ولایتمداری و دینداری است و هرآنچه که با دین و با ولی فقیه آنها هماهنگی نداشته باشد، به راحتی از آن عبور و حتی با آن نیز مقابله می کنند.

وی بیان کرد: آقای هاشمی نباید در سناریوی دشمن بازی کند و از فرصت پیش رو برای بازسازی شبهات پیش آمده و اصلاح آن استفاده کند.

هاشمی در توضیح بیشتر افزود: وی همچنین باید در گفتمانی که مدتی است شروع شده،  تجدیدنظر جدی کند و عملکرد او نباید موجب شود مردم احساس دوگانگی داشته باشند و بخواهند به نحوی شرایط موجود را اصلاح کنند که منجر به حذف یا عدول از وی در شرایط سیاسی و اجتماعی روز کشور شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار