برگزاری جشنواره مبتکرین و مخترعین استان زنجان در ابهر

جشنواره مبتکرین و مخترعین استان زنجان با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور و مسئولین استانی در دانشگاه آزاد ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۴۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در جشنواره مبتکرین و مخترعین استان زنجان گفت: علم تاثیر گذار بر سایر مولفه هاست و کشوری موفق است که بتواند از تمامی مولفه ها در پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

دکتر قدیانی افزود: لبنان یکی از مولفه های قدرت ملی است ولی چون این قدرت ها در راستای هم نیستن چندین سال است که لبنان یک رئیس جمهور ندارد بخاطر این که تخلف و قدرت سیاسی بالایی دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما برای این که قدرت ملی داشته باشیم مولفه های متعددی در کشور داریم از جمله آنها مولفه های اقتصادی، مولفه های سیاسی، مولفه های اجتماعی، مولفه های جمعیت، مولفه های همنشینی و مولفه های علمی را داریم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور تاکید کرد: بعضی از کشور ها تلاش می کنند به بعضی از مولفه ها بیشتر بپردازند و به میزان آن در بیرون به آنها عنوان سایه بپردازند.

قدیانی در ادامه افزود: کشوری موفق است که بتواند از تمامی مولفه ها در پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

وی علم را تاثیر گذار بر سایر مولفه ها دانست و تصریح کرد: خود علم باعث می شود سایر مولفه ها نیز بالا بیایند و نگاه ما برای مولفه علم نه تنها یک ستون ایت بلکه یک المان است که سایر المان ها را نیز تقویت می کند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور خاطر نشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران امنیت و اقتدار دارد به برکت خون شهیدان شهریاری، احمدی روشن و علیمحمدی هاست.

گفتنی است، در حاشیه این جشنواره نیز نمایشگاهی از دستاوردهای علمی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان زنجان با موضوعات محورهای پنجگانه این جشنواره به نمایش گذاشته شده بود.

لازم به ذکر است مادر شهید شهریاری نیز در این مراسم حضور داشتند و در پایان از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات