با حضور اقشار مختلف مردم:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز تدفین شهدای گمنام در شهرستان اردکان برگزار شد

با حضور اقشار مختلف مردم، مراسم گرامیداشت چهلمین روز تدفین شهدای گمنام در شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۰۷۰۶۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کوثری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان در سخنانی به بیان جایگاه شهید و شهادت در دین اسلام پرداخت و بر ادامه راه شهداء تأکید کرد .

وی گفت : حسرت ، غصه و اتمام حجت سه برکت تربیتی زنده نگهداشتن یاد شهداء است .

حجت الاسلام والمسلمین کوثری افزود : در یاد شهداء باید غصه بخوریم چون این سرمایه ها را از دست دادیم .

وی اظهار داشت : متأسفانه امروز خون شهداء پایمال می شود و بعضی از مسئولین که به برکت خون این عزیزان به پست و مقام رسیدند با خون شهیدان بازی می کنند .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان گفت : آدم غصه می خورد که امروز اسم شهداء هست اما رسم شهداء نیست .

وی افزود : ما از همه اقشار اعم از طلبه و دانشجو ، اداری و بازاری ، نظامی و انتظامی ، شیعه ، سنی و مسیحی شهید داریم و همه این شهداء بر ما اتمام حجت کردند و هیچکس در روز قیامت نمی تواند بهانه بیاورد که چرا نتوانستم به تکلیف و وظیفه ام عمل کنم .

گفتنی است که مراسم گرامیداشت چهلمین روز تدفین شهدای گمنام با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جمعی از مسئولین ، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران ، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور در مسجد دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان برگزار شد .

قرائت شعر توسط یکی از شعرای آئینی ، مداحی و عزاداری از دیگر برنامه های این مراسم بود .

لازم به ذکر است که یازدهم آبان ماه سال جاری پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس پس از استقبال ، تشییع باشکوه و با حضور حماسی مردم و مسئولین در دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان به خاک سپرده شدند .


ارسال نظرات