سلیمی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

الصاق به کاندیداهای عاریتی، طرح جریان اصلاحات برای انتخابات

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: اصلاح طلبها هجمه ی شدید به شورای نگهبان را دردستور کار قرار داده اند تا آن را به خصوص در مراکز استان ها و شهرستانها به انفعال وادار کنند و اجازه ندهند آنها به وظایف خود عمل کند.
کد خبر: ۸۶۰۷۰۳۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه اصلاح طلبان برای هجمه به شورای نگهبان تصریح کرد: جریان اصلاحات دارای پایگاه اجتماعی بسیار ضعیفی است که بسیاری از بزرگان و چهره های شاخص اصلاح طلب اخیرا به این مسئله اذعان کرده اند به گونه ای که هنوز مانیفست اصلاح طلبی علی رغم شعارهای پر سر و صدا تا کنون ارائه نشده است.

سلیمی در ادامه توضیح داد: با توجه به همین عدم پایگاه اجتماعی قوی داشتن است که تصمیم گرفته اند از یک سو برای نظام هزینه درست کنند؛ یعنی با آوردن چهره های بدنامی که خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده و پیوسته به بیرون از کشور گرا داده اند، به صحنه انتخابات؛ هزینه روی دست نظام و شورای نگهبان بگذارند؛ چرا که با توجه به سابقه این افراد، شوای نگهبان قطعا صلاحیت آنها را تایید نخواهد کرد.

وی افزود: از سوی دیگر هجمه شدید به شورای نگهبان را در دستور کار قرار داده اند تا این شورا به خصوص در مراکز استان ها و شهرستانها منفعل شود و نتواند به وظایف خود عمل کند.

نماینده مردم دلیجان در مجلس افزود: برنامه دیگر آنها این است که سراغ کاندیداهای عاریتی بروند؛ یعنی صبر کنند تا خود را به افراد تایید شده از جانب شورای نگهبان الصاق کنند و به نوعی با الصاق به دیگران، برای خود آبرویی دست و پا کرده و چهره خود را موجه نشان دهند.

سلیمی بیان کرد: امروز اردوگاه اصلاح طلبان ملغمه ای است از افراد متدین و افرادی که به هر نحوی با نظام زاویه دارند؛ حتی گاهی لیبرال ها و بهایی ها نیز در این اردوگاه حضور دارند.

وی تاکید کرد: اصلاحات به همین دلیل نمی تواند تصمیمات درستی بگیرد و دچار تشتت شده است؛ حتی در استانها هنوز نقشه انتخاباتی خود را ارائه نکرده اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خاتمه خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که آنها به دنبال اتصال به این قشر و آن چهره هستند تا پایگاهی برای خود درست کنند ولی آنقدر تهی هستند که قطعا پایگاه آن فرد را هم در بین توده های مردم زیر سوال خواهد رفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار