همایش وقف و رسانه در ساری برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همایش وقف و رسانه به‌صورت استانی در امام‌زاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۷۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳




خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وقف با حضور مدیران اوقاف شهرستان‌ها و مسئولان استانی برگزار که اکنون اثر مفید و ارزشمند آن را در برگزاری منظم برنامه‌ها می‌بینیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته وقف به‌صورت استانی و شهرستانی در حال برگزاری است، افزود: نمایشگاه‌های هفته وقف در تمامی شهرستان‌های استان مازندران برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها در شناساندن فرهنگ وقف به مردم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند، ادامه داد: 70 هزار نسخه اقلام اطلاع‌رسانی از سوی روابط عمومی اوقاف مازندران تولید شد که این امر نقش قابل توجهی در ترویج فرهنگ وقف دارد.

این مسئول از برگزاری همایش استانی وقف و رسانه در بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری خبر داد و بیان کرد: حضور خبرنگاران در مراسم‌ هفته وقف و پوشش خبری از اهمیت بالایی برخوردار است.

علیزاده آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه را در گرو کوشش و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم دانست و تصریح کرد: صداقت، سلامت، شجاعت و تقوا از ویژگی‌های یک خبرنگار است و اصحاب رسانه قلم و اندیشه خود را باید در راستای حفظ انسجام، اتحاد و اخبار امیدبخش در جامعه به‌کار ببرند.

وی نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ وقف را انکارناپذیر دانست و گفت: اوقاف با حمایت رسانه‌ها می‌تواند مجری مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح امام‌زادگان و بقاع متبرکه باشد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها