نصب تمثال هفتاد شهید سرافراز منطقه ماسور

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و نصب تمثال هفتاد شهید سرافراز منطقه ماسور از استان لرستان به همت پایگاه مقاومت شهید مدنی این منطقه، در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۶۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و نصب تمثال هفتاد شهید سرافراز منطقه ماسور به همت پایگاه مقاومت شهید مدنی این منطقه ، شورای اسلامی شهر خرم آباد ، شهرداری این شهرستان و شهرداری ناحیه سه خرم آباد در مسجد صاحب الزمان  برگزار شد.

 نصب تمثال هفتاد شهید سرافراز منطقه ماسور 4

طی این مراسم که با حضور گسترده خانواده معظم شهدای ماسور و مسولین شهرداری و اعضاء شورای شهر  و فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، جانشین ناجا ناحیه خرم آباد و دیگر افراد برگزار شد از مقام شامخ خانواده شهدا تقدیر شد.

حجت السلام سید نادر موسوی از اهالی ماسور که عضو معظم خانواده شهدا نیز هست به تبین و اهداف شهدا پرداخت و خواستار توجه به راه و آرمان های شهدا شده و از مسئولین و مجریان این کار فرهنگی تشکر کرده و گفت: در سال گذشته نصب تابلو شهدا در دستور کار پایگاه و شورا قرار گرفته و الحمداله اکنون این خواسته بر آورده شده است.

نصب تمثال هفتاد شهید سرافراز منطقه ماسور 6

وی ضمن برشمردن مشکلات ماسور و کارهای انجام گرفته خواستار توجه بیشتر شورای شهر و شهرداری به ماسور شدند در ادامه ضمن انتقاد از نماینده های مجلس اظهار داشت: نماینده ها اینجا آمدند و رای مردم را دزدیدند و رفتند و هنگامی که اذان پخش می شد حتی برای نماز هم توقفی نداشتند و از مسجد خارج شدند و ما از آدم های کاهل به نماز هیچ انتظاری نداشته و نداریم .

نصب تمثال هفتاد شهید سرافراز منطقه ماسور 1

محسن اقبالی از اعضاء شورای شهر ضمن تقدیر از حضور خانواده های معظم شهدا گزارشی کوتاه از ایجاد فضای سبز تپه ماسور بیان کرده و گفت: در پایین تپه ناجا زمین کوچکی را تصرف کرده و جهت واگذاری آن به پارک قیمت چند ملیاردی را پیشنهاد کرده در حالیکه این زمین متعلق به اهالی ماسور است، می خواهند زمینی که متعلق به روستا است را به روستا بفروشند وما در مقابل این خواسته کوتاه نمی آییم .

اقبالی در پایان نصب تمثال شهدا را کاری شایسته دانسته و از این اقدام حمایت کرد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات