خبرهای داغ:
آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد

تعطیلی مدارس استان همدان در نوبت صبح چهارشنبه 18 آذر ماه

تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان همدان به دلیل بارش برف، یخبندان و لغزندگی معابر فردا ۱۸ آذر جاری در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۵۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بارش سنگین برف زمستانی از بامداد روز یکشنبه هفته جاری در سطح استان همدان آغاز شد و با وجود قطع بارش‌ها به دلیل لغزندگی و یخبندان تردد در محورهای درون و برون شهری به کندی انجام می‌شود.

در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان در نوبت صبح فردا 18 آذر جاری خبر داد.

بر این اساس به دلیل برودت هوا مراکز پیش دبستانی، دوره ابتدایی و متوسطه اول در سراسر استان همدان فردا چهار شنبه 18 آذر جاری در نوبت صبح تعطیل است.

فرهنگیان و دانش‌آموزان استان همدان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 9-3135 دریافت کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی، تا پایان هفته جاری هوای سردی بر استان همدان حاک است و با پیش‌بینی انجام شده دما هوای در فردا به 10 تا 11 درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

گفتنی است؛ بارش‌ برف از بامداد یکشنبه هفته جاری در سطح استان همدان شروع شد و به دلیل یخبندان و شدت سرما دانش‌آموزان مدارس در تعطیلی به سر می‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات