یادواره شهدای دانشجو در سوادکوه؛

زوال ابرقدرتی نظام سلطه و فراگیری اسلام ناب وعده خداوند است

تا زمانی که خون شهدای دانشجو در برابر دیدگان ما قرار دارد با نظام سلطه، دشمن خواهیم بود لذا باید هشیار باشیم گرچه اسلام تکفیری، داعشی، سکولار، تحجری و رحمانی در برابر اسلام ناب به‌وجود آمد اما ابرقدرتی نظام سلطه در حال اتمام است.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۷۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی گفت: دشمن درصدد جدا کردن امام و امت در ایران است تا دشمن را نفی نکنیم به‌خدا نمی‌رسیم و برخی شعارها مانند گفتمان سازش فریبنده است و وابستگی هیچ‌گاه پیشرفت نمی‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران در یازدهمین یادواره شهدای دانشجوی سوادکوه، با گرامی‌داشت یاد سه شهید دانشجو در سال 1332، اظهار کرد: شهدای ما از آذرماه 1332 تاکنون برای دفاع از ارزش‌های محرم و در جبهه حق علیه باطل شهید شدند.

وی با بیان اینکه تقابل جبهه حق علیه باطل از خلقت حضرت آدم و با تشکیل جبهه باطل توسط ابلیس به‌وجود آمد، افزود: در زندگی همه انبیا (ع) شاهد تقابل حق با باطل بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، تقابل حق با باطل را دارای شدت و ضعف در طول تاریخ توصیف و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار جبهه حق و نظام استکبار پرچم‌دار جبهه باطل است.

غلامی به بیان وظایف اعضای جبهه حق پرداخت و با اشاره به اینکه شناخت دشمن، شناخت محورهای عملیاتی آنان و آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی از وظایف اعضای جبهه حق است،بیان کرد: برخی خواص در طول تاریخ، وظایف‌شان را نشناختند و مانند عبدالله جعفر، ابن‌عباس و محمد حنفیه با امام معصوم خود همراه نبودند، آنها امام حسین (ع) را دوست داشتند و ایشان را امام خود می‌دانستند ولی دچار خطای محاسباتی شده بودند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که خون شهدای دانشجو در برابر دیدگان ما قرار دارد با نظام سلطه، دشمن خواهیم بود و ضربه به اسلام ناب انقلابی در دستور کار دشمنان قرار دارد، ادامه داد: اسلام تکفیری، داعشی، سکولار، تحجری و رحمانی در برابر اسلام ناب به‌وجود آمد و ابرقدرتی نظام سلطه در حال اتمام است.

غلامی، باقی ماندن اسد در سوریه و حضور 27 میلیونی زائران پیاده در اربعین حسینی با وجود تلاش‌های متفاوت، دشمن را به‌دلیل قدرت اسلام ناب انقلابی و اتصال امام و امت در ایران ذکر کرد و گفت: دشمن درصدد جدا کردن امام و امت در ایران است تا دشمن را نفی نکنیم به‌خدا نمی‌رسیم و برخی شعارها مانند گفتمان سازش فریبنده است و وابستگی هیچ‌گاه پیشرفت نمی‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها