مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد:

حقیقت روز دانشجو استکبار ستیزی است/دشمن خواهان تغییر تاکتیک مذاکره به استراتژی نفوذ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد گفت: حاکمیت غربی در قالب پروژه نفوذ سعی داشته شعارهای حق طلبی روز دانشجو را مصادره کند اما با بصیرت دانشجویان ایران حقیقت روز دانشجو که همان استکبار ستیزی است قوی و پررنگ ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۰۴۳۶۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: «سید حسین راسخی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه  خون هایی  که در 16 آذر سال 32 در دانشگاه فنی تهران ریخته شد امتداد مظلومیت مستضعفین در برابر استکبار است گفت: وقایع 16 آذر سال 32 یادۀآور حق طلبی دانشجویان مسلمان ایرانی است و اینکه هیچ گاه از مبارزه با استکبار ابایی نداشته اند.

راسخی اظهار کرد: حاکمیت غربی در غالب پروژه نفوذ سعی داشته شعارهای حق طلبی روز دانشجو را مصادره کند اما با بصیرت دانشجویان ایران در دانشگاه ها حقیقت روز دانشجو که همان استکبار ستیزی است قوی و پررنگ ادامه دارد.
وی افزود: مسئله نفوذ جریان سلطه به شکل استعمار نو و فرا نو با روش هایی جدیدی برای مسخ فرهنگ ملت ایران ادامه دارد که دیده بان انقلاب حضرت امام خامنه ای مرتب نسبت به این جریان هشدار داده و ذهن ها را بیدار می کنند و اکنون وظیفه ملت ایران به خصوص دانشجویان و افسران جوان جنگ نرم است که از انقلاب پاسداری کنند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد اذعان کرد: در حال حاضر عده ای مسخ شده در فرهنگ غرب و ایادی دشمن در داخل سعی دارند تاکتیک مذاکرات هسته ای با 5+1 را در در یک مقطع زمانی خاص و بر روی موضوعی خاص برگزار شد را به استراتژی نفوذ ، به نفع دشمن تغییر دهند.
راسخی تصریح کرد: دشمن در پروژه نفوذ سعی دارد با مسخ فکری، فرهنگی و اعتقادی مردم نوعی هم سان سازی را حاکم کند یعنی مردم ایران با تفکرات دشمن یکی شوند و همچنین هدف نظام سلطه از زبان نخبگان ما بازگو شود و به نوعی با جریان نفوذ سرباز گیری بدون هزینه انجام می دهد.
وی افزود: حضور کسانی چون جک استراو و فابیوس نیز بعد از برجام در ایران برای محک زدن میرم ایران بود که آیا نفوذ شکل گرفته یا نه؟ اگر اعتراضی نشد به حضور این جنایتکاران و همه چیز عادی بود برای مردم،
  قطعا دشمن موفق شده بود.
سید حسین راسخی بااشاره به دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: رهبری همه مردم دنیا به استثناء عده ای مستکبر و رژیم منحوس و جعلی اسرائیل را یک خانواده انسانی قلمداد می کنند و با دعوت جوانان به تحقیق در رابطه با اسلام همه دنیا را به بازگشت به سوی انسانیت دعوت می کنند و انشالله این نامه ها پایه های شکل گیری جهانی
  تمدن اسلامی خواهد بود.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد اظهار کرد: اکنون وظیفه جوانان انقلابی و مومن در دانشگاه ها است که با اعتلای بصیرت و فرهنگ دینی خود و جامعه با الهام از دانشجویان شهید 16 آذر در مقابله با پروژه نفوذ دشمن ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمن اهداف شوم خود برسد.

راسخی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: بسیج دانشجویی یزد در دانشگاه های سراسر استان برنامه های مختلفی بمناسبت 16 آذر برگزار خواهد کرد.

یزد ندا/

 

ارسال نظرات