در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان آمده است:

مسئولین کشور در پسا برجام مراقب سناریوی نفوذ دشمن باشند

بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در بیانیه روز دانشجو آورده است؛ مسئولین کشور در پسا برجام مراقب سناریوی نفوذ دشمن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با کلیدواژه تعامل بوده که امروز دشمن به دنبال رخنه‌ای برای نفوذ است و بیداری ما راه نفوذ او را خواهد بست.
کد خبر: ۸۶۰۴۲۰۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان به مناسبت فرا رسیدن 16 اذر و روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه که امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در تالار مولوی دانشگاه کردستان قرائت شد در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز 16 آذر ماه به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است . شاید آن روز که عمّال رژیم شاهنشاهی خون دانشجویان، قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی را بر زمین می ریختند فکر نمی کردند که روزی همین خون پاک شهدا و به خصوص شهدای دانشجو ، مهم ترین عامل در سرنگونی آن رژیم منحوس و وابسته به غرب شود و شاید فکر آن را نمی کردند که نتیجه کارشان ایجاد جنبشی در میان دانشجویان شود که دوشادوش ملت و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به ثمر نشانده یا شاید هیچ کس فکر آن را نمی کرد که همین جنبش دانشجویی انقلاب دوم را با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رقم بزند .

مطمئنا این که در کلام امام راحل (ره) دانشگاه مبدا همه تحولات نامیده می شود، ناشی از روحیه ای است که در میان دانشجویان وجود دارد . آن هنگام که دانشجویان حضور دشمن بعثی را در خاک خود احساس کردند، جبهه جنگ را دانشگاه خود دانسته و در این راه شهدایی نظیر شهید علم الهدی را تقدیم به این خاک کردند و آن روز که جهاد علمی را پیش روی خود می بینند دانشگاه را جبهه خود کرده و حتی حاضرند بهترینان خود نظیر شهدای هسته ای را فدای انقلاب و اسلام نمایند.

جنبش دانشجویی همواره رهنمود های امام و رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای رسیدن به آرمان های خود از جمله نفی نظام سلطه گر و سلطه پذیر، عدالت خواهی، آزادی حقیقی و ایجاد تمدن اسلامی، قدم در میدان کار و تلاش نهاده و با حفظ روحیه نقادانه خود مسیر را برای تحقق آرمان ها هموار می نماید .

امروز نیز از اهمّ مطالبات دانشجویان از دولتمردان و صاحب منصبان جامعه ، تلاش و برنامه ریزی در جهت رشد علمی کشور و حرکت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان می باشد ؛ این کار جز با توجه به توان داخلی از طریق حمایت از صنعت و تولید داخل و همچنین فراهم آوردن زمینه لازم برای ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه صورت نمی پذیرد. مسئولین کشور در پسابرجام مراقب سناریوی نفوذ دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با کلیدواژه تعامل بوده و مبادا آن را به مانند سالهای دهه ۶۰ توهم توطئه بدانند که امروز دشمن به دنبال رخنه ای برای نفوذ است و بیداری ما راه نفوذ او را خواهد بست. آلوده شدن محیط مقدس دانشگاه به هرج و مرج و اختلاط و هجوم فرهنگهای بیگانه و تریبون فرقه های ضاله و سکوت معنادار مسئولین در برابر ترویج بی بندو باری نشان از استحاله فرهنگی و نفوذ یک جریان غرب گرا داشته و باید در برابر این نفوذ جریانی ایستاد چراکه نفوذ جریانی به گفته مقام معظم رهبری از نفوذ فردی بسیار خطرناک تر است.انتظار می رود که مسئولین محترم دانشگاه نسبت به تشکیل کمیته امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه اهتمام بیشتری بورزند و در احیای این واجب فراموش شده گام های مهم و اساسی را بردارند و برخورد مناسب و قاطعی با کسانی که فضای دانشگاه را به سمت بی بند وباری می برند طبق آیین نامه و قوانین پوشش در دانشگاه ها داشته باشند.

الحمدلله والمنّه با عنایات خاصه امام زمان (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عزتمندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان روز افزون می باشد که شاهد آن شکل گیری گسترده و انسجام در جبهه مقاومت در سرتاسر دنیای اسلام و همچنین تاثیرگذاری و استقبال گسترده از نامه های معظم له در میان جوانان کشورهای جهان به خصوص اروپا و آمریکا می باشد ؛ نامه ای که یکی از اهداف آن دعوت جوانان دنیا به قضاوتی عادلانه نسبت به تناقض گویی های دولتمردانشان در مبارزه با تروریسم و همچنین نحوه رفتار آنها با مسلمانان است . آنجا که غرب ژست دفاع از آزادی و مبارزه با تروریسم را به خود گرفته اما در عمل تمام قد از کشتار مردم بی دفاع فلسطین توسط رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و همچنین کشتار مردم مظلوم یمن توسط رژیم منحوس آل سعود دفاع می نماید .

در این میان ، دانشجویان هوشیار و آگاه در جهت ترویج تفکر اصیل اسلامی و تبیین کلام و جایگاه ولایت فقیه تمام تلاش خود را کرده و باز هم اعلام می دارند ، با اینکه این روزها دشمن پروژه نفوذ را در دستور کار ویژه خود قرار داده و با نقاب لبخند و چهره بزک کرده پیش می آید اما در نهایت باید بداند که دانشجویان هیچگاه دل به گفتار و رفتار فریبانه دشمن نباخته و همچنان آمریکا را اتم مصادیق استکبار می دانند.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، مردم و به خصوص دانشگاهیان کشور را به اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه و همچنین حفظ ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی دعوت می نماید و از خداوند منّان برای ملت بزرگوار ایران خیر و برکت را مسئلت می نماید .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات