مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

مجموعه های ورزشی کارگران متعلق به جامعه کارگری است

مجموعه های ورزشی کارگران متعلق به جامعه کارگری است و توجه به سلامت کارگران و ایجاد روحیه شادی و نشاط در کارگران هدف جامعه بزرگ تولید و صنعت است .
کد خبر: ۸۶۰۳۹۸۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در جلسه بررسی مسائل جامعه کارگری و رسیدگی به مشکلات مجموعه ورزشی کارگران زنجان با تشریح وضعیت اقتصادی کشور گفت: در این شرایط ابزار تدبیر و مدیریت و تعامل در مجموعه های تولیدی و اقتصادی نمود بیشتری دارد.

محمد جعفر روحانی افزود: مجموعه های ورزشی کارگران متعلق به جامعه کارگری است و توجه به سلامت کارگران و ایجاد روحیه شادی و نشاط در کارگران هدف جامعه بزرگ تولید و صنعت است .

روحانی با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر بین مدیران باشگاه کارگران و مدیران صنایع استان در جهت رفع مشکلات ورزشی کارگران و کارفرمایان و تشکیل جلسات استانی و شهرستاتی برای رسیدگی یا انتقال آن به مراجع مربوطه گفت: علیرغم تلاش و فعالیت فراوان مسئولین ورزش کارگری در استان، به علت کمبود منابع مالی در حوزه ورزش کارگری نقایصی وجود دارد که امیدواریم با همت کارفرمایان حل شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای سیاستهای حمایتی از قشر شریف کارگر تصریح کرد: با توجه به عدم اعتبار لازم برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگران زنجان؛ پیشنهاد می کنم تا با بهره گرفتن از ابزارهای قانونی موجود، واحدهای صنعتی در تکمیل و بهره برداری این مجموعه مشارکت نماید.

در این جلسه مسئولین ورزش کارگری واحد های تولیدی درخصوص پیگیری مشکلات ورزشگاه کارگران زنجان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات