مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم:

همکاری 1300 حامی با کمیته امداد شهرستان طارم

یک هزار و 300 حامی با کمیته امداد شهرستان طارم همکاری می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۵۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد طارم برای کمک به ایتام و ارائه خدمات بهتر به آنها طرح اکرام ایتام را اجرایی می‌کند.

عمران صفری افزود: طرح اکرام ایتام از 16 سال قبل آغاز شده است که طی سال‌های گذشته افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم با بیان اینکه در مدت اعلام شده یک هزار و 340 حامی در شهرستان طارم جذب شده و همکاری خود را با این نهاد آغاز کردهاند، افزود: این تعداد حامی کفالت 229 یتیم را عهده‌دار هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق برآورد هر یتیم طارمی از کفالت چهار حامی برخوردار است، اضافه کرد: بر اساس آمار گرفته شده تا پایان آبان‌ماه امسال میزان مساعدت حامیان به ایتام در قالب طرح اکرام ایتام 2 میلیارد و 129 میلیون ریال بوده است.

صفری در ادامه به حمایت کمیته امداد از مددجویان در بخش تغذیه و درمان نیز اشاره کرد و گفت: به کودکان نیازمند زیر شش سال خدمات کمک هزینه تغذیه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 195 کودک طارمی از خدمات تغذیه کمیته امداد بهره‌مند شدند، اضافه کرد: این کودکان با معرفی شبکه بهداشت شهرستان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند که تاکنون برای آن 116 میلیون و 400 هزار ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم با بیان اینکه بیمه مکمل به 103 نفر از مددجویان طارمی ارائه شد، تصریح کرد: برای ارائه این نوع از خدمات نیز 121 میلیون و 500 هزار ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات