همزمان با اربعین حسینی؛

پیکرشهید"عبدالرشید رشوند" در هوای بارانی کرج تشییع شد

صبح امروز همزمان با اربعین حسینی، پیکر پاک شهید "عبدالرشید رشوند" هشتمین شهید مدافع حرم استان البرز در میان اشکان چشم مردم ولایتمدار کرج بدرقه شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۴۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
پیکرشهید

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
، صبح امروز همزمان با اربعین حسینی، پیکر پاک شهید
"عبدالرشید رشوند" هشتمین شهید مدافع حرم استان البرز در میان اشکان چشم مردم ولایتمدار کرج بدرقه شد.

این شهید بزرگوار در حالی تشییع شد که آسمان هم می گریست و بر روی دستان مردم شهید پرور کرج و همرزمانش و با حضور حجت الاسلام و المسلمین موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز و سردار یوسف مولایی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به سوی منزل ابدی خود در جوار شهدای امامزاده محمد(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.


در مراسم تشییع این شهید مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین موحد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در بدرقه شهید گفت: شهید رشوند از بین همه زیورها زینت شهادت را انتخاب کرد و در راه رسیدن به هدف والای خود یعنی خدمت به اسلام، مسلمانان و وطن، خدایی شد.

گفتنی است در این مراسم  ندای "مرگ بر امریکا" "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" "لبیک یا حسین" توسط تشییع کنندگان طنین انداز شد.

بر اساس این گزارش، تقدیرنامه ای از طرف سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران به خانواده این شهید بزرگوار اهدا گردید و متن این تقدیرنامه در مراسم قرائت شد.


شهید "عبدالرشید رشوند" از نیروهای لشکر 10 سید الشهدا(ع) استان البرز بود که در یک ماموریت مستشاری در سوریه در دفاع از حریم بانوی کربلا، حضرت زینب(سلام الله) و در مبارزه با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


گزارش تصویری/

ارسال نظرات
پر بیننده ها