خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

بسیج توان مقابله با یكایك ارتش های كلاسیك جهانی را دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: قدرتی كه در بسیج نهفته، توان مقابله با یكایك ارتش های كلاسیك جهانی را دارد.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۳۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در دوره تربیت و تعالی ناحیه ای حوزه 2 شهری شهید هندی زاده ضمن سخنانی به مفهوم بسیج و بسیجی از دیدگاه امام راحل (ره) پرداخت و گفت: بسیجی كسی است كه در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد.

حجت الاسلام تقی خدایی فام تصریح کرد: بسیجی بودن معیار و ملاكی است كه بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان های انقلابی سنجیده می شود.

وی با بیان اینکه حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است گفت: حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود که بنا به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با بیان اینکه قدرتی كه در بسیج نهفته، توان مقابله با یكایك ارتش های كلاسیك جهانی را دارداظهار داشت:در طول 8 سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد كه دشمنان اعتراف كردند قدرتی كه در بسیج نهفته، توان مقابله با یكایك ارتش های كلاسیك جهانی را دارد، دشمنی كه سودای فتح سه روزه را در سر می پروراند، در همان روزهای نخستین با مردمی مواجه گشت كه با دست خالی اما با سلاح ایمان و اعتقاد به ارزش های الهی و انسانی به دفاع از كیان مقدس نظام اسلامی برخاسته بودند و از ایثار جان خویش دریغ نمی كردند.

حجت الاسلام خدایی فام یاد آور شد: وظیفه بسیج فقط به جنگ و مساله نظامی محدود نمی شود و امنیت داخلی كشور در سخت ترین شرایط یعنی دوران فعالیت منافقین و دیگر گروه های ضد انقلاب كه با كمك كشورهای خارجی ذی نفع در ایران درصدد آشوب، تنش، تجزیه و جدایی قسمت هایی از خاك كشور بودند، به مدد نیروی بسیج و پایگاه های مقاومت حفظ شد.

ارسال نظرات