با حضور مسئولین ؛

اولین آزمایشگاه محصولات کنجدی استان یزد در شهرستان اردکان به بهره برداری رسید + تصاویر

در مراسمی و با حضور مسئولین، اولین آزمایشگاه دارای گواهینامه ISO 17025 محصولات کنجدی استان یزد در شهرستان اردکان به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۸۶۰۲۶۳۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این مراسم ، ضمن بهره برداری از آزمایشگاه شرکت روغن کنجد ثمر اردکان به عنوان اولین و تنها آزمایشگاه دارنده گواهی ISO/IEC 17025 محصولات کنجدی استان یزد از گواهینامه ایزو این آزمایشگاه رونمایی شد .

گفتنی است که این مجموعه مجهز به دستگاه های معتبرترین برندهای روز اروپا بوده و با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب ضمن فراهم نمودن انجام تمامی آزمون های شیمیایی مربوط به محصولات کنجدی و انواع روغن ، خدمات آزمایشگاهی را به اداره استاندارد ، سازمان ها ، کارخانجات ، کارگاه های تولیدی و بویژه تولیدکنندگان محصولات کنجدی ارائه می دهد .

لازم به ذکر است که مراسم بهره برداری از آزمایشگاه صنایع غذایی ثمر اردکان با حضور معاون فرماندار شهرستان ، مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد ، رئیس اداره تأیید صلاحیت اداره کل استاندارد یزد ، فعالان عرصه محصولات کنجدی و جمع دیگری از مسئولان استان و شهرستان اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات