خبرهای داغ:

برگزاری مراسم اربعین حسینی در حسینیه سپاه مهاباد

مراسم اربعین حسینی با حضور مسئولین سپاه ، فرماندهان حوزه های محلات واقشار ، بسیجیان و سربازان در حسینیه ثارا... سپاه مهاباد برگزار گردید
کد خبر: ۸۶۰۲۵۶۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، در این مراسم حجت الاسلام طیب نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت زیارت اربعین یکی از مستندترین راههای شناخت امام معصوم (ع) است واین عنایت خداوند به محبان اهل بیت (ع) است که در روز اربعین این زیارت را می خوانند چه در کربلا باشند ویا ازراه دور ارادت خودشان و محبت خودشان را باخواندن این زیارت نشان دهند.

طیب نژاد درادامه افزود برای استکبار جهانی این نگران کننده است که کاروان های چند میلیونی متشکل از زن ومرد ، پیرو جوان و کوچک و بزرگ قبل از اربعین به راه می افتند و در روز اربعین عهد و پیمانشان را با ابا عبدا... (ع) محکمتر می بندند و با ایجاد گروههای تکفیری و تشکیل دادن شبکه های تلویزیونی اختلاف افکن شیعه و سنی در انگلیس و جاهای دیگرسعی در ایجاد شکاف در این حرکت انقلابی مردم دارند ولی این توطئه دشمن نیز با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و بصیرت و آگاهی مردمی شکست خواهد خورد.

وی در ادامه با تاکید بر معرفت داشتن نسبت به زیارت اربعین گفت درمتن زیارتنامه آمده است که من شمارا به عنوان ولی خدا و برگزیده از طرف خدا می شناسم و این نشان میدهد که اگر به به عزاداری بپردازیم وزیارت را بخوانیم ولی نسبت به امرولایت و رهبری جامعه اسلامی معرفت نداشته باشیم خسران خواهیم دید بنابر این امروزه ما باید با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از فرامین ایشان بتوانیم همچنان در زیر لوای اسلام و به سمت اسلام ناب محمدی (ص) و احیای معارف قرآنی در حرکت باشیم.

لازم به ذکر است ابتدای مراسم با خواندن زیارت اربعین و سپس عزاداری و مرثیه سرایی توسط سرگرد پاسدار شکاری آغاز گردیده بود.

ارسال نظرات