خبرهای داغ:

جلسه جمعبندي برنامه هاي هفته بسيج در سپاه خوي برگزار شد

همزمان با اتمام هفته بسيج جلسه تحليل و بررسي برنامه هاي اجرايي در طول اين هفته با حضور فرمانده سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۰۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوي در اين جلسه كه با حضور مسئولين معاونتها و فرماندهان محلات و اقشار برگزار شد از تمامي عزيزاني كه در خصوص پیگیری برنامه ها و شرکت بسیجیان دربرنامه های هفته بسيج شبانه روز فعاليت نموده بودند تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ محمد باقرعلايي گفت: بسيج براي ملت و كشور ما مايه افتخار و سربلندي است كه بايد تلاش كنيم تا آرمانها و فرهنگ بسيج كه يادگار ارزشمندانه تدبير امام(ره) است را به نسل جديد منتقل كنيم.

وي هدف از برگزاری برنامه های پرشور بسيج را احیای یاد و خاطره شهدا و آشناسازی نسل جدید با حماسه‌سازی‌های مردم در دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس دانست و افزود: بايد با برنامه ريزي مسئولين، بصيرت و آگاهي مردم را ارتقا داد كه با اين كار جلوي نفوذ استكبار را در رسيدن به اهدافشان گرفته شود.

علايي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تصمیم برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور دسته جات عزاداری هیئات مذهبی ابراز داشت: به منظور تکریم و بزرگداشت مقام و شخصیت شهدای کربلا و توجه جوانان به درس ها، عبرت ها و دستاوردهای واقعه عظیم عاشورا تجمع عظيم دسته جات در شهرستان خوي امسال نيز برگزار مي شود.

وي در پايان با اين بيان که مسلمانان بويژه مردم عراق به زيارت اربعين توجه خاصي دارند كه در مناسبت هاي ديگر مشاهده نمي شود از فرماندهان خواست تا با اجراي تدبيري اين روز با تمامي وجود گرامي داشته شود، و ضمن يادآوري مكان و زمان همايش اربعين حسيني، بسيجيان در قالب دسته هاي عزاداري در محل اجراي همايش حضور داشته باشند.

ارسال نظرات