خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بسیج دژ مستحکم انقلاب و سدی در برابر نفوذ است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیجیان با پیروی از ولایت سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف هستند.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۰۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان در میاندوآب با بیان اینکه بسیج امروز با اقتدار و صلابت در عرصه های مختلف حضور دارد، اظهار کرد: بسیج و بسیجیان مایه امید دوستداران نظام و سبب یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب و نظام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: همانگونه که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آٰفریدند و کارهای نشدنی را شدنی کردند، امروز نیز در میادین مختلف حضور داشته و با رهبری های ولایت ناشدنی ها را شدنی می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز از راه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد میدان شده است، گفت: بسیجیان در میدان جنگ نرم در مقابل دشمنان سینه سپر کرده و مقابل هر گونه نفوذ و توطئه های آنان می ایستند.

مولودی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان اشاره و تصریح کرد: بسیج دژ مستحکم انقلاب و سدی در برابر نفوذ است و نباید آن را سست کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی بسیجیان، اظهار کرد: بسیجیان باید خود را به سلاح معرفت و بصیرت مسلح کنند.


ارسال نظرات