بازدید فرمانده سپاه خدابنده از حلقه های صالحین در مسجد مهدیه اعظم قیدارنبی (ع)

فرمانده سپاه خدابنده به همراه مسئول تعلیم و تربیت سپاه این شهرستان از حلقه های صالحین در مسجد مهدیه اعظم قیدارنبی(ع) بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۱۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده در این بازدید درباره نقش و اهمیت حلقه های صالحین با شاره به ویژگی‌های بارز اعضای بسیج حلقه‌های صالحین گفت: تعهد، تقوا، ایمان، اخلاق‌مداری، شجاعت، بصیر و دارای بینش سیاسی بودن از ویژگی‌های بارز اعضای بسیج عضو حلقه‌های صالحین است.

ولی اله ابراهیمی حضور در حلقه های صالحین را باعث رشد بصیرت و آگاهی جوانان در عصر حاضر دانست و افزود: افراد باید ویژگی‌های فوق را در خود تقویت کنند تا افرادی مدیر و مدبر برای کشور اسلامی باشند و یکی از کار کردهای مهم حلقه های صالحین همین است چون که افراد با حضور در آن ویژگی های شخصیتی خود را شناخته و سعی می کنند که آنها را ارتقاء دهند.

وی تصریح کرد: هدف استفاده از کتب و دیدگاه‌های استاد مرتضی مطهری در حلقه‌های صالحین آشنا کردن اعضا با تفکر و ایده‌های آن بزرگوار است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به ضرورت استفاده از آثار استاد مطهری در حلقه‌های صالحین اشاره کرد و متذکر شد: ابراهیمی به فرمایشات امام راحل درباره شهید مطهری اشاره کرد و بیان داشت: ایشان فرمودند "آثار قلم و زبان شهید مطهری بی‌نظیر، آموزنده و روانبخش است” لذا لازم است که مربیان و سر گروههای صالحین در حلقه ای خود از مباحث مطروحه توسط شهید مطهری استفاده کنند.

لازم به ذکر است که در پایان سرگروه های صالحین این پایگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایگاه شهدای مهدیه اعظم قیدارنبی(ع) یکی از پایگاه های الگوی شهرستان خدابنده می باشد که در حال حاضر ۵ حلقه صالحین داشته و از فعالیت های شاخص این پایگاه برگزاری دعای ندبه با مدیریت حلقه های صالحین این پایگاه است.

ارسال نظرات