در ششمین روز از گرامیداشت هفته بسیج:

برگزاری همایش تجلیل ازفعالان و فرمانده هان و پیشکسوتان بسیج سپاه شهرستان ابهر

مراسم نشست صمیمی و تجلیل از فعالان و فرمانده هان و پیشکسوتان بسیج سپاه شهرستان ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در ششمین روز از گرامیداشت هفته بسیج مراسم نشست صمیمی و تجلیل ازفعالان و فرمانده هان و پیشکسوتان بسیج سپاه شهرستان ابهر با حضور سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجه الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهردر محل سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر در مراسم تجلیل از فعالان بسیج سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک هفته بسیج از زحمات فرمانده هان پایگاه ها و پیشکسوتان گفت: بسیجیان برای رسیدن به پایه های تمدن نوین اسلامی یک وظیفه عقلانی، مهم و تاثیر گذار دارند.

سرهنگ فروزنده افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میخواهند جوانان ما در جامعه و کشور دچار یاس و نامیدی و عقب افتادگی باشند.

وی در ادامه با اشاره به تمدن نوین اسلامی در جهان عنوان نمود: برای اینکه ما به تمدن نوین اسلامی برسیم باید پایگاه های بسیج ما با تمام توان در صحنه حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه ضمن قدر دانی اززحمات پیشکسوتان و فرمانده هان پایگاه با اشاره به نقش بسیجیان در برپایی تمدن اسلامی گفت: بسیجیان برای رسیدن به پایه های تمدن نوین اسلامی یک وظیفه عقلانی ،مهم و تاثیر گذار دارند.

ارسال نظرات